Thursday, May 5, 2016

Kutsal Gün | Hıdırellez

İşler çok yoğun. Ama sizi unutmadım Sevgili Arkadaşlarım!

Bu gece sabah namazından önce çekmeceleri (kıyafet ise kıyafet, bereket ise kiler, bakliyat torbası, şeker kavanozu vb) açık bırakın. Ama önce pencereleri açın ki, içeri girip çıkabilsin HıdırEllez Babalar!!!
Hoşgeldiniz!

Pirinç gibi bol taneli yemek pişirip kapağını açın. Ben bulgAr pilavı pişiricem inşallah.

Gezmek mi istiyorsunuz?
Pasaportu açık bırakıp, masaya koyun!!

Yüzde yüz işliyor!
Yayalım.

En son pasaportu açık bıraktığımda bir senede 3 ülke 5 şehir mi gezmiştim? Blogda yazıyor, kafam silinmiş.

Allah bütünün hayrına olan tüm iyi dileklerinizi kabul etsin.

Dilekleri akşam namazı vakti, bizim ilçe saati ile 20:15 gül ağacına asın. Dibine para gömüp, ertesi sabah çıkarttığınızda kırmızı kurdeleye dikip, cüzdana atın. Ben Zhu'ya da yapıcam. Çok bozuğum varsa, sevdiğim iş arkadaşlarımın hepsine yapmak istiyorum.

En derin sevgilerimle,

Hepimiz için bereketli, huzurlu, sağlıklı ve adil bir yıl olsun. Dünya barışı için!
Amin bin

J
İzmir 2016

20 comments:

  1. Ya benim pasaportum yok napsam ki? :D Metro yolcu kartımla Kamil Koç yolcu kartım var onları dışarı çıkarıyım olmadı :D

    Amin inşallaah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahah

      çıkarttın mı?
      ido bileti de mi yok?
      Amin bin

      Delete
  2. Oh ne guzel olmus bunu boyle acikca anlatman, sagol Jardzy'cim. Ben gecen sene bozukluklari geri alip naptim bilmiyorum mesela. Bir kismi toprakta kaldi, onu biliyorum :D Ondan zengin olamadim kesin. Ama bu yil tam hazirlikliyim.

    Meltem

    ReplyDelete
    Replies
    1. teker teker saydım, hiçbiri toprak altında kalmadı asekrhkerhe

      Umarım kabul olur.

      Delete
  3. Bunu bilmiyordum. Tesadüf biber dolması yapmıştım. Tek tok doldurdum pirinçleri:-) Pasaportuda bırakacağım, bunu da öğrendiğim iyi oldu.
    Amin bin..
    Öptüm.

    ReplyDelete
  4. yaşa be! senin de dileklerin kabul olsun. ltg

    ReplyDelete
  5. Ayy ben bu yazını dün okudum. Şimdi benim kaldığım ülkenin saati çookk geride olduğu için bu söylediklerini birkaç saat önce yaptım. :D balkon kapısını açıp, mırıl mırıl dileklerimi anlattım. :))

    ReplyDelete
  6. Aaaa! Ben niye geç okudum bunu?:( Özellikle pasaport kısmını uygulardım halbuki:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daha dolunay var, yeni ay var.
      Önemli olan niyet.

      Delete
  7. Ohh bugün Merkür var. Boğa burcu insanı olarak bana giriyor. Merkür'e kalpleeeeer.

    Dilekleri yazdım. Akşama kadar okumaksss..

    Size de neden bilmem 60 bin tl para dileyeceğim.

    Amintobello

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah Kuz_ummm, kimler gelmiş!!

      Akşam 17:12den yarın sabah 07:42ye kadar.

      Kalpleeerrrsss
      60 bini de mi duydun :D

      Delete
    2. Merkür zamanıııı!!! Kalpleeeeer

      Dilemeye başladım bile :)

      60 bin sana gelsin, 60 bin sana gelsin. Yinkli 60 bin senin olsun.

      Delete
    3. kalpleeerrrr ve yinkleerrrr
      <3 <3 <3 <3
      yink yink

      Delete
  8. Profilin kapalı görünüyor, blogunu kapattın zannettim :(
    Ancak aklıma geldi linkini yazarak girmek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet, bloggerdan kapalı.
      Artık hayatımdan çıkardığım ve hayatlarından çıktığım adamların nesinden saklanıyorsam?!

      Delete
  9. Dünya barışını tutturamıyoruz be cicim.. Bu sene malezya'da da denedim du bakalım hayırlısı..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kişiler bireysel talepleri yerine evrensel baksalar, zaten savaş hiç olmayacaktı.
      Devam, yılmayacağız.

      Delete