Friday, May 27, 2016

Öldüm Dirildim - Bölüm 1

Meh meh

Dün öğlen Avusturalyalı sandığımız ama bildiğin İngiliz çıkan müdürle sahadayız. Acıktık. "Ne dersin müdür, Çinlilerle yiyelim mi?" dedim.
Tamam dedi.

Gittik "Çin Lokantası"na doğru. Ben önden gidip, evrensel "şef geliyor" işareti yaptım. Hemen gidip üstlerini değiştirdiler.
Nedir bu işaret derseniz?
iki parmakla, bir omzunuza vuruyorsunuz. Rütbe olayı yani.

Allaaam, bana yaptıkları bir hareketi benim Çinlilere yapıyor olmam!!!
Hayat ne tuhaf hakikaten..

Ekmek bey "yarım saat sonra hazır ederim" deyince, bir tur daha attık ama açız pampaa!

"Ya hadi gidelim, ekmek yeriz" dedim. Tamam dedi müdür. 

Ve ben ekmekle başladım. Sonra tabak tabak yemek geldi. 
Yahu nedir benim derdim? Sürekli yiyorum. Öküze özenen kurbağa gibiyim. Yedikçe yiyorum. Üzerine de çinçay. 
Şiştim, döndüm dükkana. Müdür de kendi dükkanına gitti.

Aradan bir saat geçti ama yok kımıldayamıyorum. Midem şiş!! Davul gibi. Arada mide bulanıyor. 1 saat kadar sonra toplantı var. 
"Doktor gel yanıma otur" dedim. O da suratıma baktı, revire aldı beni.
Tokluk kan şekerime baktılar, 90. "çok düşük" dedi. Tansiyon normal.

Soğuk terler döküyorum. "Gözleyelim, gıda zehirlenmesi olabilir".

Toplantıda Cu "iyi misin? suratın bembeyaz" diyor bir yandan. 

Attım ağzıma sakızı. Ne oturabiliyorum, ne kafayı koyabiliyorum. Kollar halsiz, eller titriyor.
Cakır cukur ama sessizce sakız çiğneye çiğneye toparladım.

Ama kafamdan "ölüyorum, ölüyorum" diyordum ki tel çaldı. Şirketten biri arıyor ama şirket tel bozuk. Kim bilmiyorum.

Açtım, alo.
Karşımdaki "merhaba, yaşıyor musunuz?" dedi.

aerskehrkeaserkheskr

Neyse iyiyim ben. 3 saat sonra bir şeyim kalmadı. Daha az yemeğe karar verdim ama yapamadım.

12 comments:

  1. Yalnız güzel yedin kabul edelim :)

    ReplyDelete
  2. Ay mideyle ilgili dertler beni çok gerer çünkü en cefasını çektiğim organımdır sağolsun.. 3 saatte geçtiyse gaz olmasın komşu? :D Geçmişler olsun, az yemeye alıştın bünye error veriyor işte!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mide fesatı komşu :D

      Benim organ da kalp. Mide zorlanınca kalbi de zorluyor tabi.
      Sağolasın hemşire

      Delete
  3. Aaa gecmis olsun... Gerci olmus zaten ben okuyuncaya kadar, ama yine de bi daha gecmis olsun. Bilirim ne pis bir sey o his. Ben de yiyip yiyip ustune cok su icince oluyor genelde. Zavalli midem :((
    M

    ReplyDelete
    Replies
    1. ama güzel yiyoruz yahu :D

      çok sağol. uzun sürmedi neyse ki.

      Delete
  4. Sen hiç çok yiyorum filan deme bence. Bi say bak, normallerin yarım öğünüdür:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahah
      yanılıyorsun dostum!

      bir erkeğin iki katı yiyorum genellikle. önceki şirketteki arkadaşlarıma sorman lazım ya da Zhu'ya.
      bana "domuz gibi yiyorsun" diyor.

      Delete