Friday, May 20, 2016

Ömrüme Ömür

Ay nolduuu!

Üç gün önce, affedersiniz yine bir öküz miktarı yemek yedim gün içinde. Akşam yemeğinde annem geldi diye  lokantaya gittik, bira da içince şiştim. Ana yemeğe hiç dokunmadığımız için artık paketlettik eve gittik.

Bende sabit, çok yersem, geç yersem kabus görErim ama o akşam hiç bunu düşünmemiştim. Kendimi yönlendirmedim açıkçası.

Hayra çıksın.
Rüyamda öldüğümü gördüm. Kendi hatamdı. Vitesi geç geçirdiğim için araba geriye kaydı ve uçurumdan düştüm. Düşerken, "buraya kadarmış, hadi bays" dedim. Bir hafifledim.

Ertesi sabah sersem bir şekilde kalktım yine 05:00 gibi.

Yolda düşündüm. Toplantı bitti, ofiste düşünüyorum bir yandan. Bir yandan da rÖya / gÖya tabirlerine bakıyorum. 

Mesaj geldi bir arkadaştan. 

"rüyamda seni gördüm, çok kötüydü.

ölüyordun, üzerinde iş güvenliği kıyafetlerin vardı, anlatsam mı anlatmasam mı ikilemde kaldım ama iş yerinde dikkat et.
18.05.2016 10:50"

O sabah üzerimde annemin Ank'dan getirdiği iş kıyafetlerim var. Her yanım reflektörlü şerit. Tesadüflere inanmam. Kaç aydır buradayım ve ilk o gün giymişim gömleği.

Kafamı eğip üzerime baktım şöyle. Zaten hayatımı iyi yaşadım mı diye düşünüyorum bir yandan. 

"Eee her şey için çok tenks" dedim yukarı bakarak. Kafam karıncalandı yine. 

İki gün boyunca da düşün düşün, teşekkür et. Geçti bitti.

Bugün üçüncü gündeyiz :)

Tabirlere göre ömrüm uzadı (amk uzadıkça çalışcam demek bu), evleniyorum, bundan sonra hiç hasta olmuyorum. 
Hepinizi gömüyorum özetle ve Bayan Silvia'nın hep dediği gibi "özendiğiniz hayatı yaşıyorum" 
aehrıehruere

Bakın bir de ölersem, sonra blogumu ifşa edip, "kalPi temizmiş, rüyasında görmuş, melekmuş, ne iyumuş" falan link vermeyin. Ben lisedeyken 15 dakikalık şöhretimi yaşadım.

Astral olarak döner, böğrünüze otururum. 

Rüyayı anlattık, şimdi iş de yapamıyorum :D

Ayrıca ömrün uzamış tesellilerinizi kabul edemicem :D 
Lütfen. 

Artık gülecek ve dalga geçecek aşamadayım. Çok tenks. Gömücem hepinizi!!!

18 comments:

  1. Uyurken cisin gelmis, ondan kabus gormussun :D Arkadasinin da totosu acikta kalmis.
    Ya da ruyada oldun, yani eski hayatin bitti, yeni bir hayata basladin... Sec begen al.

    M diyim artik ben kendime. Uzun uzun adimi yazmiyim. Hadi bu son olsun.
    Meltem

    ReplyDelete
    Replies
    1. "My name is Calogero but you can call me C"
      Teşekkürler M.

      Bence yeni hayat. Gidişat bunu gösteriyor. Umarım 40a kadar olandan daha keyifli geçer gerisi.
      Beklemedeyim.

      Delete
  2. Çok yediğin için olmuş, bu bir...
    Rüyaların gerçekten de tersi çıkar, ömrüne ömür yazılmış işte, kabul et :))
    Neydi?.. ekrehekreu.. filan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Höfff o zaman :(
      Uzun yasamak istemiyorum.

      Delete
  3. Gerçek fikrimi söylüyorum:

    Bence tesadüf. Yok başka bir açıklaması.

    Azcık zorlarsak, şu olabilir. Son günlerde yaptığın bir hamle/hareket/haber/bildirim/paylaşım yani seninle ilgili herhangi bir şey, o arkadaşınla senin bilinçaltına aynı senaryoyu doğurdu. Bi rüzgar esti öyle yani.

    Aslında dibim düştü bu tesadüfe. Ama tesadüf demekten başka mantıklı açıklama yok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesaduf diye bir sey yok. Ama hala hayattayim.

      Delete
  4. E, ben buraya yorum yazmıştım? Onaya gittiğini de gördüm.?
    What happened?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I was hybernating :)
      Hava sogudu ya.

      Delete
  5. Tersi çıkar derler, takılma.. Dün gece ben de çok bunaldım, dolunaydan mıdır nedir..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gunluk hayatimi degil de, heveslendigim bur kursu etkiliyor. Neyse ki anlayis gosterdiler siga siga gidiyorum.

      Delete
  6. Bence geçerliliği kalmamış artık, yaşamaya devam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))
      bence de olacaksa zaten bu durumda iş yerinde olacak. şirket düşünsün.

      Delete
  7. Gündüzki (gerçek?) hayatında çözemediğin bi problem uykuda karşına dikilmiş, orada da çözememişsin (bkz.uçurum) Araba, geri vites neyi sembolize ediyor bilemem. Ama kendine güvendiğin bir konu olsa gerek, çünkü düşünürsek pek çok kişi gibi ben de burada yazdığın şöferlik derslerinden ziyadesiyle faydalandık.

    Arkadaşının görmüş olmasına bişi diyemeyeceğim (birisi beni görse ben de tırsarım) ama o da kendisiyle ilgili bişidir bence.

    Hayırdır inşallah diyelim.
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ama düşerken çok rahatladım :)
      Bence de hayırlısı ve evet arkadaşımın rüyasını da hesaba kattın.
      Ben de dün gece bir arkadaşın kaza yaptığını, 5 adamın yüzünün kireçten yandığını falan gördüm. Beklemedeyim.

      Delete
  8. Hayırlar olsun.
    Sahiden korkar insanı bir kaç gün.

    Ben kendi rüyanın annenle ilgili olduğunu düşünüyorum. Annenin ölümünden korkuyor olabilirsin...

    Sahi, ölsek ne olacak bu blog işleri. Vardır senin bir planın. Ben de düşünüyorum; birilerine daha şifre verip, ölürsem veda yazımı yaz diye:-)) Yoksa, ne olursa olsun bana ne mi desek:-))

    Ay aklıma geldin şimdi. Üzüldüm be, ölme hemen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Annemle alakası yoktur. Hiç sanmam ama bana gelmek üzereydi ya da evdeydi o vakitler. hmmm

      Ben şifre vermem :D
      aslında burada yazandan farklı değil aerskerhker

      işe yaramadı Aze, üzülme :D

      Benim kardeşimle şeyim var.
      Birbirimize nerde ne kadar para ve borç var onu yazıyoruz.
      Eniştem bunu duyunca kendi yaptığını anlattı.
      Gmailde kardeşime ve henüz 3e girmemiş kızına bir mail yazmış. Nasıl kurdu bilmiyorum ama aylık olarak gmail maili yollayayım mı diye soruyormuş.
      O da her ay öteliyormuş.
      Yani ölürse cevap veremeyeceği için yayınlancak :D
      Ona bakabilirsin, şifreni de veda yazını da öyle yapabilirsin.
      Çağatay bey öldükten sonra biraz düşünmüştüm. Bloggerlar ölmez diye bir kanun yok :D

      Delete
    2. Sanki yıllar önce aklıma gelmişti de, araştırıp yoktur böyle bir şey diye duymuştum. Bir daha bakayım.

      Ankara'da bildiğin iyi ve ucuz bir yoga merkezi var mıdır senin?
      Bakıyorum da pek emin olamıyorum. YouTube'dan bakarak yapabilir miyim sence?

      Delete
    3. Ank'da bir seni bir de kendimi biliyorum :D

      sana yogada tek tavsiyem "5 Tibetian Rites", seyrederek okuyarak yapabilirsin.

      Delete