Thursday, June 30, 2016

Aaa ama yaaa

Biliyorum hepimiz bok gibiyiz,
Bugun itibari ile tum dinginligim, sukunetim, iyi niyetim yok oldu.
Nirvananin merdivenlerinden dustum. Amk.
Olaylari belki anlatirim ama bu icimi kemiriyor, anlatmam lazim. Yoksa kanser olucam shahahahah

Ogleden sonra acmaktan imtina ettigim bankanin cagrisina cevap verdim. Hazir bozulmusum, bir de onlara kayayim dedim,

- Jardzy Z. P. Ile mi gorusuyorum?
- evet. 
- guvenliginiz icin baba adi ve dogum gununuzu gun ay yil olarak alabilir miyim?
- al. Gun ay yil.
- Bakiyorum ve su gun ay ve yilda dogmussunuz.

Salak. 
Ne diyim? Ay bilmiyodummmm! 

Neyse, bir suru sey soyledi, baydim falan.
Sonra basladi sorulara.
Gun icinde sigara iciyor muymusum.
Elim sigara kokuyordu, hayir dedim. 
Ailede kanser teshisi oldu mu dedi, hayir dedim. 
Ameliyatin, teshisin var mi? Hayir, hayir, hayir.

Jardzy hanim, kanser soyle kanser boyle. Sizi kansere karsi bilmemkac milyon tele sigorta yapalim. Kanser tedavisi icin su kadar milyor para verelim. 

Kanseri bana anlatma bebeyim.

Sozunu kestim kizin.
- istemiyorum. Kanser olursam tedavi olmayacagim.
- ama neden olmuyorsunuz? Tedaviler sonuc veriyor bik bik
Yine sozunu kestim.
- bu benim kisisel kararim ve sizinle tartismicam.
- ama Jardzy hanim, kanser tedavi edilebiliyor. Yeni gelismelerle
Tabi sozunu kestim tekrar.

- bu kararimi bir banka gorevlisiyle tartismak istemiyorum.
Bu sefer kiz sozumu kesti. Laaan, tam agzimi aciyordum.
Iyi gunler dedi kapatti.

Yahu bu kan emiciler neden patlamiyor acaba garlarda, havalimanlarinda ve bize boyle hizmetler sunuyorlar? Bu kanser tedavisi sigortasi nedir ya?

Sigara iciyorum desem nolcakti?

Ben keriz miyim?

Bir öte gidin ya!

Nefes alalim. 

Ayrica gece sigara icince kanser olunmuyormus. Sorudan ben oyle anladim. Yayalim. 




4 comments:

  1. Gercekten yeter artik!!! Baska birsey yazmiycam bu konuda. Neyse...

    Sigorta saticisindan kanser tedavisi ogrenmek ne super bir olay. Cok sanslisin Jardzy'cim.
    M

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Eheheheh

      bırakmışları çok tatlı oluyor

      Delete