Sunday, June 5, 2016

Murat

Arkadasin odasindayiz. Iceri cayci Murat geldi, ikram yapiyor. 
Arkadas dedi ki, 'J hanim, gecen gun iceri girdim, Murat ispanyolca calisiyordu. Bir kitabi var. Acmis onu, teker teker deftere geciriyor. Hayran kaldim'
Ouuvv vaauuvv ben hayran ve saskin. Vejeteryan insaat iscisi yaninda, ispanyolca ogrenmeye calisan Izmir koylusu. Bu isyeri tum hepsinden fantastik.

Arkadas 'hadi bize ispanyolca bir seyler soyle' dedi.
Mehemehehe
Ben guldum tabi.

Cocuk ispanyolca yasin kac dedi.
Arkadas, ne dedin diye sorunca ben cevap verdim. Yarim biraktigim ispanyolca askim..
Neyse, cocuga eger bir sey istersen, kitap, sozluk sana aliriz diye gazi verdik. Ispanyolcayi sevdigi icin calisiyormus. 

Sonra ben bitkili cay almaya gittim baska bir gun. Cocuk kitabi acmis calisiyor. Nasilsin dedim, cevap verdi. Grasyas falan.
Kelime soruyorum, cok biliyormusum gibi.
'L'ombelico del mondo ne demek?' diye sordum. 
Bilemedi.

Cevabi verdim: 
Dünyanin Göbek Deligiiiii!!!

Ahahaha

2 comments:

  1. Çocuğu neden korkutuyorsun?
    Böyle çaycı kimde var, kıymetini bilsene :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korkmadı ki. Çünkü o amaçla demedim.
      Yine de sorayım yanlış anlaşılmış mıyım :D

      Delete