Monday, June 6, 2016

Tuhaf tuhaf şeyler

Sabah Çanakkale otoyolu üzerinde İzmir istikametinde taşınabilir plaj sandalyesinde oturmuş bir otostopçu gördüm. Dergi karıştırıyordu.

Yan apartmanda, cam balkon kapısını açınca gördüğüm alt kat komşu geçen hafta eşyaları topladı. Balkondaki mermer masa gitti. Yerine tik masa ve yeni insanlar geldi. Ama araç aynı araç. Acaba diyorum adam kumarda karısını, evi ve arabayı mı kaybetti. Araç aynı??!?! Evdeki kadın da farklı. Adam da yok, köpeği de... 

Bu sabah Zhu (Cu okunur) bana dedi ki, "Çin'de kadınların elini karınlarına götürmesi ayıptır".
"Neden yahu, noluyor?" dedim.
Aklıma yemekhaneye her gittiğimde ve karnım her acıktığında elimi karnıma götürmüş olmam geldi.
Eyvahh!!

Çok sık yaptığım bir hareket. Bir erkeğe yapılmaması gereken bir hareket.

Güzel bir şey var, Cu'ya ne zaman "Cuuu.." diye seslensem, "yemek" diyor Türkçe. "Karnın acıktı biliyorum". 
Aylardır adama neler ima etmişim meğer.

Bir de üstelik aylarca bana Çin örf ve adetlerini anlatın, yanlış bir şey yapmayım diye talep etmişken...

salak salak işler..

10 comments:

  1. bizde de yolda anahtar sallayarak yürümek ayıptır. eve davet etmek anlamına geliyo. mesela benim beyime ilk davetim öyle olmuştu :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eyvah ortaokulda onbin anahtarlık modası vardı. Sallar dururdum :D

      Delete
  2. Tuhaf gerçekten de... Benim özellikle komşuyu düşünmem lazım hoşçakal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehehhe

      komşuda sorun yok. dün, bugün araba gitmişti.
      başka bişi var. pazar günü tanımadığım bir adam arabama su tutuyordu. yarım da olsa yıkadı yani :D

      Delete
  3. yav ne ilginç bir hayatın var...
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. yok ya, salak salak işler sadece.

      arabamın yıkanmasından ilginç değil bence :D

      Delete
  4. Replies
    1. elin nerde?
      :D

      niyetli misin?

      Delete
    2. hiç farkında değilim yaa hakkaten tutuyormuşum :D
      neyse bak iyi bir şeye vesile oldun
      hahahha

      Delete