Friday, June 10, 2016

Ve Muamma Cozulur

Jardzy de 'beynim findik degilmis, cevizmis' diye sevinir.

Aksam arkadaki aracin plakasini gorunce, biraz hizlanip eve varip park ettim.
Amacim arkadaki araci durdurmakti.

Icindeki kisi daha once blogda yazdigim, eski isyerimden F bey. Eski gunlerin nesesi. Ank'da kabadayilarla, mafyalarla gencligini gecirmis, muhabbeti baldan tatli, ogle tatillerinde birlikte puro tutturdugumuz F bey.

O park ederken ben epey yol katedip, yanina gittim.

Beni gordugune cok sevindigi belliydi. Delikanli adamdir. Suc bende. Geleli 5 ay oldu, haber vermedim. Ozur diledim. Aman Ellaaam, ayak ustu neler konustuk, neler!
Kayyim atanmis is yeri, gruplasmalar, kendini nasil izole ettigi, kiminle neden konusmadigi (ki benimle ayni sebepler - aklin yolu bir)... 

Muhtesem bir hayati var bu adamin, aslinda izin verse de kitap yazsam. Ben bunu bir sorayim. Bir donemin Bickin Ank Gencligi. Adi bile hazir Ankara'nin Bickin Gucu! Oh yeahhh!

Esi evde degilmis, kizini gezdircekmis. Tam Kopeginden bahsederken, arkamdan bize dogru gelen kadini ve kopegi gosterdi.
'Benim kizin kocasi bu' dedi. Kadin gittikten sonra da anlatti.

Kopek gelinden gelmis, 'madem torun istiyorsun, kopegi al' demis, almis. Kopek artik ciftlesme donemine girince, veteriner israri ile yanimizdan gecen kopegin babasi ile tanismislar. F bey adami sevmemis. Bickin lafi bos degil. Adama da soylemis, 'seni sevmedim'. 
Sonra da boyle kalmamis. Vet kadin arayi yapmaya calismis, olmamis. Bakmis vet, kopek ciflesmek zorunda. Ciftlesmeyi o yonetmeyi teklif etmis, almis kizi F beyden 'ciflesmezse erken olecek' hastaligini one surmus, f bey dayananamis. Malum cocuklari erkek :))))

Ciftlesmisler, 5 bebek olmus. Kadin yolda gorunce babalik hakkini istemis. Yazilmamis kural budur. F bey size verecek kopegim yok dememis mi?!

Ustune de yagdirmis ahahahahaha
Vete de verdigi kopegi onlara verirsem dukkani basina yikacagini soylemis. Kadina da 'bir daha gelmeyin buraya, sizi atarim denize' demis. Demis de demis.

Benim sevdigim insanlar da benim gibi iste. Delikanli ol ciYerimi ye ahahahahhaa

O cift korkmus. Simdi yol degistiriyorlarmis karsilasinca. O esnada pencereden bakan kopek, iceri girmis, kesin F beye kizdi. Cunku gezme vaktinden caldim.

Suratimda bir siritma ile eve dondum. Madem dizim kacti, komsuluk yapiyim dedim. Ayrica yatirilmasi gereken bir aidatim var. Gulleri de yok ettiler?!

Haci Amcalara ciktim.
Ev kucuk kabe gibi. Maketlerle, resimlerle dolu. Tesbihler, dualar, cok sukur, bismila
O eve girip cikmis olmakla bile oruc tutmus sayilirim bence.

Oncelikle gunes enerjisinin calismadigini tekrar konustuk. Tasinacagimi da tekrar konustuk. Sasirdilar. 
Tasinacagim icin gunes enerjisini actirmayan muteahhitle ben konuscam. Dayak yersem beni hastaneye gotururler.

Ay daha onemlisi, Ali Cevik ismi zaten binada varmis. Adam, 'benim adimi zile yazma' demis. Ahahahha
Hakikaten yasamadiginiz hayati yasadigima ikna oluyorum, sansa bak ya!!!

Haci teyze surekli, sifonu calistirdigini soyledi. Ben de dedim. Tekrar soyledi, ben de dedim. Tekrar soyledi. 'Gel bak' dedi. Gerek yok, bende de ayni dedim. Noldu peki? Kalktik, banyoya gittik. Evin diger ibadet koselerini de gormus oldum boylece. Bisss... Cok mubareks.

Hazir gitmisken, śu sicak su vanasinin yerini sordum, baktim vallahi billahhhii elektrikli sifon calisiyor. Iki gozum onume aksin (ama neden ve niye). Elektrik faturasini da gordum elbette, bunlar iste hep delil, kanit. Sanirim hayatlarindaki insanlari ikna etmek zorunda kaliyorlar. Ben de cok ikna oldum. Veri maç. 

Aidatimi da odedim. Bu yasta oruc tutan haciciftinin iftar teklifini kibarca reddettim. Israrla onume getirdikleri meyveleri de yemeyi reddettigim icin, birer numune alip, eve geldim.

Sicak su vanami actim. Oh yeah! Su hemen isinmadi elbette ama isinacak! Benim sofbene bays. Kib opt. 

Bir de alt kattaki evlerin bahceleri vardi azcik. Gulller sarkardi. Noldu peki? Oldurduler ve karo kaplandi o alan. Sordum; cam balkon yapilcakmis. Afferim! Ama Haci amca yaptiriyormus. Gunah diyemedim :(

Ama en guzel haberi sona sakladim.

Karsi komsu var ya diger apartmandaki; arac ayni, kopek de duruyor ama masa degisti demistim.  Tasindilardi hani demistim.
Soyle olmus; gercekten tasinmislar ev alip.

Ama burayi ozlemis ve geri gelmisler 
ahahahahha

Henuz cok aptallasmamisim!

Hakliymisim. Yanlis gormemisim. 

Daha da iyisi adam karisini, evi ve arabayi kumarda kaybetmemis. Gecen gunku sen kahkahalardan bir aci, keder soz konusu olmadigi belliydi.

Ben de tasinmak istemekle birlikte tatilimi burada gecirecegim icin, icin icin seviniyorum, yalan yok. Les kalabalik olacak, yol bana cok uzun ama iste. Deniz de deniz..
Kafam karismaya basladi ama su gurultu, pencereyi acik tutamamak, dibimdeki komsular, hafta basi hissedilen nem cok nem, yakindaki beach de sezonu acinca, pisman olmam sanki.
Kimi ikna etmeye calisiyorsam?!



6 comments:

  1. Ne taşınacaksın ki, gidenler bile dönmüş baksana.
    ltg

    ReplyDelete
  2. çok şenlikli bir yer. Bir yandan da hayatına müdahale etmiyorlar gibi. Neden taşınıyorsun?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izmir'de kimse mudahale etmez. Guzel yani bu.
      Cok uzak, cok nem, cok kalabalik...

      Delete