Monday, July 11, 2016

Bayram Biter

Kuruduk bayramda.

Marketten alışveriş yapamadım. Raflar boş. 

Marketteki kuyruklar Dingilizden yediğim boynuzlar kadar uzun. Burdan Birmingham'a köprü olur.

İlçede hizmet kalitesi eksilerde. Çocuklar bir akşam aç kaldı. Beachler berbat, lokantalar keza.

Yüksek sesli müzik dinlenen arabalardan önce ses geliyor tabi, ama geçen araçlardan 6ncısı oluyor bunlar genellikle. Ben de yüksek sesle elektronik müzik dinliyorum artık.

Özetle Avşa Adası gibiydik. Evin önündeki kamelyada tam bir gün bir aile yaşadı. Piknik tüpü ile yemek pişirdiler.

Arkadaşlarımı hava limanına bırakmadım, aheserjhaserhek.

Trafik beni sandığımdan daha fazla ürkütüyormuş. IZBAN'a bindirdim. Dönüşte de Yenişakran'dan yumurta aldım.

Çünkü yumurtacımız elektrikçi genç, 30 adet yumurtayı kapıya koymuş. Köpek yemiş hepsini. Karnı ağrımıştır yazık.

Ha noldu?
Bence güzel bir boşluk oldu. pzt, perş ve cuma çalışmama rağmen. Bayram bana bayram değil. 
2016 Yıl Sonu Hedefi, "cenazesiz ev bırakmamak".

Arkadaşlar güzeldir. Artık beni ısrarla çağırmaktan vazgeçip geldikleri ve misafirim oldukları için memnunum. Israr edip, gel diyenlere gitmiyorum çünkü!!

Hacı amcalara bayramlaşmaya çıktım sabahtan. 
Hacı ninenin kafa gibi göz de gidik. Bana bir misk amber sıktı, sıktı da sıktı. Gözü görmediği için 13 kere falan sıktıktan sonra elimi çektim. Kulağı da duymuyor. Maşallah 94 yaşında kendisi.

Ev baklavamı yedim, şekerimi de aldım. Cer de verselerdi iyiydi :D

Eve döndüm, hemen plaja. 

Benim ev ikinci katta. Kim gelirse gelsin asansöre biniyor. Ben binmem. Kızlar bindiler, ben yine merdivendeyim. Baktım asansör 3üncü kata çıkmış.

Aşağıda bekledim. Asansörden tanımadığım bir kadın indi, misk amber kokuyordu. Yazık onu da fısfıslamışlar. Kokudan tanıyorsun maruziyet en üst seviyede.

Onun dışında tam bir içsel yolculuk oldu. İnsanlar, ergenlik bitiminde tanıdığın, acıları ve tüm pisliklerini paylaştığın insanlar olunca kendini karşılaştırıyorsun. Nereden nereye muhasebesi yaptık hep beraber.

İşin güzel yanı, gözlemler bir de mail yolu ile gelecek.

Son gün fark ettiğim şu oldu. Ben bu insanlarla çok şenşakrak bir hale geliyorum. Son gün normaldim, çok şaşırmışlardı. Annem gibi "bir şey mi oldu?", "biri bişi mi dedi?!?!?

Yooooooooooooo!

Ha bir de, arkadaşlarımın çocukları beni daha çok seviyorlar.

"J abla hayat seninle çok güzel" diyen bir 6 yaş vardı ki, annesi, teyzesi çekip çekip aldılar çocuğu benden. aerajshjrke 
Oysa denizde taklalar atıyorduk, çocuğa burnuna su kaçmadan, burnunu sıkmadan dalmayı öğrettim o arada. Ama yine memnuniyetsizdiler benden. O lame bikiniyi giymeyecektim.
Babası arkadaşım. 
Cocuğun bana çizdiği, el ele tutuştuğumuz resim kaybolmuş!!!!! Üzerinde ikimizin adı yazıyordu. Onu da köpek yedi sanırım.

Ay böyle kıskançlıklar yapmayın. Bizim kız beni teyzelikten öteye koymuyor mesela. Ama her şeyden öte kan bağım var, hıh.

Marsık gibi olmak da bir yana. Hayatımda hiç böyle kararmamıştım. Mulattodan üst negrodan bir alt seviyedeyim.

Kaalllpppleeeeeeeerr!

14 comments:

  1. :-) Gördüm resimlerini. Harbi kararmışsın yaa:-)

    Bayrm sevinçlerimiz bol olsun yine de umarım, inşaallah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya hayatımda ilk defa bu kadar kararınca, her yerde söylüyorum :D

      İnşallah. Amin Bin Azecim.

      Delete
  2. lame bikini neymiş açtım baktım ahshafd : )))

    merak etme senin bebe de yakında seni keşfeder.

    gel diyene gitmemen tepkiselmiş gibi geldi. bir zamanlar hep sen gitmişsin gibi.

    Güneş Meraklıoğlulları.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benim bebe yanımda olsa, çoktan tavlardım.

      Arkadaşlarım yerine çocuklarını arıyorum, hem de dedelerinin telefonlarından falan.

      Lame bikinim güzelmiş, di mi?
      Turuncu tangadan sonra bir gerçek.

      Jardzy Sensorbencevaplarımgil

      Delete
  3. Gecmis olsun hadi, sakin gunler gelsin yine...
    Yumurtalara cok guldum yalniz:))
    Bu arada kucukcuk cocugun yaptigi resmi yok eden arkadasin karni agrimis asil belli ki! Kih kih kih.

    Opuyorum.
    M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay bak iyi hatırlattın, yumurta gelmiş, alayım dolaptan.

      Valla ya, neyse ki fotoğrafı var resmin :D

      Delete
  4. lame bikini mi giydiiiiiiiinnnnnn
    uffffffff
    ıhım
    kalmışızz yine bir başımızaaa
    https://www.youtube.com/watch?v=Ul0qEpswXj8

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaş bunalımına ilk adımı dün attım bence.
      o yüzden bu lameler.

      "Dönmüşüm baktım en başına
      Sarıldım bazen de yanlışıma"

      Delete
  5. Güzel neşeli bir bayram hali olmuş aslında, hani klişelerde vardır ya bazı zorluklar hayatı güzelleştirir o durumda bir hal olmuş seninkisi :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben eğlendim.

      çocukların açlıkları olmasa hala pozitif bir şekilde, "olur öyle"ci idim.

      markete kadar dayandım zaten :)

      Delete
  6. ben de tina turner gibiyim zenci fücut sarı kafa:)) bayram iki şenlik kahkhaha arası bir içsel yolculukla geçti

    ReplyDelete
    Replies
    1. bakıyım instagramdan :)
      tina turner'a bayılırımmm.

      benzer geçirmişiz bayramları! nice yolculuklar!

      Delete
  7. Çok uzun zamandır ilk defa bayramda bir tatil beldesinde idim. Hakikaten yivrençti. Ramazana geri dönmek istedim (yumruksuz dayaksız olanına), o derece.
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benim misafirlerim olmasa zaten o yerlere gitmem bayramda.
      Kabuğumda yaşarım.

      Burada ramazan da yok, uğramıyor pek.

      Delete