Saturday, July 23, 2016

Güven

Dun sabah kalkip pencereden baktigimda, yola park edilmis komsu aracinin on ve arka pencerelerinin sonuna kadar acik oldugunu gordum, sabah 05:40. Yerde cam kirigi yok, arka camin 5cmlik kismi gorunuyor.
Sekil 1 - temsili misafir araclari zira hic biri komsularin degil

Sadece ben degilim tabi. Yoldan gecerken sorun mu var diye bakan baskalari da oldu. 

O saatten sonra zaten huzurevi sakinleri denize geliyor, bir kisim insanlar da yuruyuse cikiyorlar. Karsi apartman oldugu icin de ben kimseye haber vermedim. Apartman girisi nerde onu bile bilmiyorum, ki zillerini bileyim. O satte uyandirayim. Ciktim. 
Yolda durup para cektim cunku bir onceki aksam borc almistim arkadastan.

Atm eldeki tum 20likleri bana verince bir tomar para cekmis oldum.

Su an yazlikta olan arkadasla bulustuk. 97 model Unoyla gelmis. Anahtari bana verince (eski arabalarimdan biri) ben de tomar parayi ve karti ona verdim.

Yolda o kendi parasini alip, gerisini on konsolun uzerine birakti. Ben zaten yumusacik direksiyon ve frenden sonra kas gucu isteyen aracla bogustum yol boyunca. En son 2004te kullandigim ayni aractan sonra rahata nasil alistigimi dusunuyorum, hayatimi gozden geciriyorum vs.

Arabayi can hiras park ettim.

Diger araca bindik. Sanki 3 vesayit degistiren memur gibiyim evet. O yuzden tasinmak istiyorum artik!

3ncu aracta iken, parayi unuttugumuzu fark ettik. Gun boyu da dusunmedik bile.

Aksam donuste ilk aracta aklima geldi bu durum. Ya arabanin camini kirdilarsa?

Ve donduk! Elbette arac da, yirmiliklerden olusan goz ve cep dolduran ancak pek ederi olmayan paralar, ciftci kartim da yerindeydi.

Cok sukur.

Ooo orasi guvenliymis geliyoruz yok. Guvenlik icimizde 
shsgdgdgdgd

Zaten ev,e her gelen benimle yasamak istiyor. Cok uzgunum, ben yalnizlikciyim. 
Tasinacagim icin de evin yerini gostermekte sakinca gormuyorum. Kerterizlerden gelip bulsaniz bile burada olmayacagim!!
Hahshsgshshjs

6 comments:

  1. Manzara şahane aslında bırakılacak ev değil o ;) Bari tanıdığa bırak yabancıya gitmesin :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ev tanidigin zaten.
      Daha once de benzer evi biraktim. Umurumda degil :)

      Delete
  2. Cumaya kadar ordaysan yaktım seni :p şakası bir yana bizim ayle hepten yerleşti yazlığa, önümüzdeki hafta oradayım ben.

    ReplyDelete
    Replies
    1. benim evi biliyorsun :D
      gelmek istersen. sizin ev kalabalık olur. balkonda midye bira?

      Delete
  3. Manzaran supermis Jardzy'cim. Kalan zamaninda keyfin bol olsun.
    M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anlayışlı yazın ve desteğin için teşekkürler.

      İnan çok iyi geldi.
      Sevgiler, J

      Delete