Saturday, July 30, 2016

Tasinmak

4 yasimdan beri sanirim 20 kere ev degistirdim/k. 4ten oncesi ayri ve uluslararasi. Zaten hatirlamiyorum ancak 4 yasimin pastasinin arka fonunu dürülmüs (eheheh) hali ve kutular olusturuyor; istikamet Izmir, Turkiye.

Velhasili, bu seferki baska bir tasinma. Yavas, kontrollu, yine de aceleci. Dun mesela beyaz esyalari hakikaten beyaz alsaymisim dedim ve hala diyorum. Ama oldu bitti artik. Ne varsa klasikte var, sasma Jardzycim.

Bu surecte beni en cok darlandiran koltuk alimi oldu. Begendigim 17 koltuktan hicbirini yarin getiririz demediler. En iyi ihtimal 15, en kotusu 30 gun.

Farkli cozumler var tabi ama yavastan aliyorum ve enine boyuna olcup, tartiyorum. Son care bugun sehre inmek, iyhhhh. Cok sinir bozucu.

Neyse, bu konuda hac yapmis, master tamamlamis, doruga ermis sayilmakla birlikte benim tasinma kitim asagidadir.

Kendinize gore ekleyip, cikartabilirsiniz. Zira bu liste su an benim ihtiyaclarim icin.

Birazdan yatagimi alip, aksam da karyolayi tamamlamayi dusunuyorum. Baskasina muhtac olmayacagimiz bir dunya dilegi ile... 
Tamam servis personeli iyi tamam da, beklemek hos degil.



13 comments:

  1. Çok çöp çıkıyor. Onları istiflemek için de birseyler lazım jardzy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hijyeniks altinda ilk sirada var.

      Delete
  2. :) Kolay gelsin, geçen ay taşınmış biri olarak, bi süre kalıcı olmak istiyorum..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gecmis olsun Sevgili C.
      Benim imtihanim bu, tasinmka. Simdiden yeni bir ev hayalindeyim.

      Delete
  3. o değilde istikamet güzelmiş be :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tamam iste. 1980de geldigimiz Izmir'e geri dondum. Zaten burdayim 6 aydir?

      Delete
  4. Kolay gelsin. Taşınmak zordur ama heyecanlıdır, temizliktir:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler.
      Ince temizligi bir sirkete yaptirdim. Ben temizligi, utuyu seven bir kadinim. Tek derdim yemek :)

      Delete
  5. Yeni yeni şeyler de alıyorsun. Ne güzel tazelik, yenilik..Mutfağını ben de pek beğendim:-)
    Benim debu aralar bir karar almam, nerede nasıl yaşayacağıma karar vermem gerekiyor... Sosyal hizmet ile ilgili iş bakıyorum, nerede bulursam oraya yerleşeceğim, hadi bakalım:-)
    Çılgın tatil planın var mı? İzne çıkacağım karar veremiyorum. Ucuz ama değişik bir şeyler sanki iyi gelecek gibi, emin değilim :-)
    Kolay gelsin, çabucak yerleş umarım...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya bir yandan çok heyecanlı bir yandan da beklemek sıkıcı. Şu koltuk bir gelse :/
      Umarım seveceğin bir yer olur insanları, doğası ve tarihi ile. Göçmenler falan seçersen yakın olursun ;)
      Tatil için Avropa'ya gitme de, birçok seçenek var. Gürcistanı'ı gez baştan sona. Çok leziz.. Bir de Ukrayna aşırı ucuz, Avropa olsa da.
      Teşekkür ederim Sevgili Aze!

      Delete
  6. Off kolay gelsin Jardycim. Acini hissediyorum. Benim hala 2 yil onceki tasinmamdan kalan kutular var yerlesmesi gereken.
    Bir de o kadar kisitli zamanim vardi ki sirket gelene kadar, son gun atilmasi gereken eski kagitlari falan kutulayip tasitmistim :-D
    Umarim seninki cok daha verimli ve stressiz geciyordur.
    M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay bu neden cevapsiz kalmis ki?
      Dikili'yi ozluyorum birkac haftadir yav :(
      Tamam burasi pek guzel, ev ideal falan ama...

      Delete