Thursday, August 11, 2016

Hadi Canim Ben De!

Yine tuhaf gelecek bir sey yazip gideyim. Malum yeni ev leš sicak. Fenaliklar gecirmek icin zaman ayirmam gerek.

Sabah arabayi ilceler arasi bir yol uzerinde bulunan ozel servise biraktim. 07:15te beni karsilamasi gereken cirak uyuyakalmis.
Arabayi park ettim.
Anahtari da binanin onunde disarida bir banko var. Orada da eldiven varmis. Altina birakti arkadas. Ciktik, ise gittik. Benimle ilgilenen mekan sahibini aradim. Telefonu kapali. Sms attim. 

Oglen aklima geldi. Arabayi biraktim, gittim.

Telefon ettim oglen tekrar. Tel yine kapali. Ahahahahah

Sonra hemen beni aradi adam.
'Jardzy hanim, araciniz hazir".
Arka silecek istiyorum dememle, "taktik" dedi.

Ihya oldum. Zaten adimla hitap edilince her birey gibi mest oluyorum.

Aksam da aldim. En son onlar yikamisti araci. Simdi disi tertrmiz. Ici benim standartlarimda degil asla.

Bir diger konu da, bizim calisanlardan birinin kizini kacirip, alikoymuslardi. 2 ay kadar once. Babasi ile Alamanya seyahatimiz (bildigin amelelige gittik ama boylesi pek havali) esnasinda tanismistik. Onyargiyla bana olumsuz bakan adamlar, donuste serviste biralari cakarken, "on numara insanmissiniz Jardzy'anim" demislerdi, hatirlarsaniz.
Evet, hepinize 10 numara buyugum mehehehe.

Iste bu adamla arada yazisir, giybet yapariz. Kizini kacirmislar. Alikoydular bir sure. Bugun gelmis neyse ki. Sikayetini geri cekmis ama adamlar yine evin etrafinda dolaniyorlarmis. 

Hikayenin detayini bilmiyorum. Bilsem de anlatmak dogru olmaz.

Babasina ne kadar sevindigimi soylerken, "ana babasina soyleyemeyecegi seyler vardir, psikologa goturun ya da benimle de konusabilir" dedim. Adam aradi.
Kizla konustum. Evime davet ettim.
Sikayet edecekmis tekrar. Umarim guvende olur ve travmasini atlatir.

Simdi yine guven isine donersek, eve esya geliyor. Yatak geldi mesela, damacana su. Kapinin onune birakip gittiler.

Hepimizin boyle bir dunyada yasamasi dilegiyle.

Ayrica bu seneki yas gunu dilegimi bankanin yolladigi sikko videodaki mumu ufleyerek diledim. Butunun hayri icin amin bin.

Var ya, hakkaten farkli bir noktaya gelirim gerceklesirse. 

Sadece ben degil ama.. Cok amin bin insalalalala...

40 yillik sansim adina.

17 comments:

  1. Doğum günün kutlu olsun Jardzy!!! Dileğini çok merak ediyorum, beni bambaşka yerlere taşıyacak bir dilek düşündüm bulamadım. Sefil miyim neyim?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim Kucuk Joe.
      Gerceklesince aciklarim, aha buydu diye.
      Benimki hem kisisel hem genel bir dilek. Olur insallah amin bin. Sefil degilsin, doygunsun belki. Elindekiler sana yetiyor olmali.

      Delete
  2. Doğum günün kutlu olsun. Umarım dileğin gerçek olur ve seni mutlu eder. Ben eskiden insanların dertlerini ya da başlarından geçen travmatik olayları dinleyebiliyordum; ama artık gerçek olan hiç bir duyguyu kaldıramıyorum. Ağır geliyor. Aşırı gerçek olan Yıldız Tilbe'yi izleyememek gibi. Saçma bir örnek olmuş olabilir tabi. Mazur gör; sana bu yorumu Karadeniz'in kucuk bır kasabasının leş gibi nemli bir akşamından yazıyorum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim Blue Agenda.
      Ben de cok skiliyorum artik dert dinlemekten. Zaten dinlerken kendinde sunu duzeltse bunu bir daha yasamaz diye ayirdina varinca, daha fazla dinlemek istemiyorum. Bulmaca gibi.
      Dinlemek zorunda kalirsan, elinle gobek deligini kapat. O olumsuzlugu bedenine almamis olursun. Karadeniz cok guzel. Tesekkur ederim.

      Delete
  3. Hala kız kaçırma olayları mı varmış, insan çevresinde olmayınca bazı şeyler bitmiş sanıyor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bitmez. Bu erkek illeti boyle aclikla, her seyi yaoma hakkina sahip,oldugunu dusundukce, devam edecek. Saygisizlik full throttle

      Delete
    2. Erkeklerden tiksiniyorum, bir erkeğim ve erkeklerden hoşlanıyorum. Resmen kendi cehennemim bu da. :D

      Delete
    3. :D
      hakikaten cehennem! umarım mutlu olursun.

      Delete
  4. Ay hadi insallah gerceklesir dilegin. Biz de faydalaniriz ucundan :-D Amin bin.
    Kiz kacirmak nedir yahu? Manyak miymis bunlar. Kiza da yazik. Umarim baska birseyeler yapmamislardir. Sinirlendim bak. Off.
    Neyse hadi detay bilmiyorum daha fazla yorum yapmiyim bari.

    Sevgiler,
    M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay insallah :)
      Darlanma. Her sey guzele dogru gidiyor. Sevgiler, J

      Delete
  5. Sevgili Jardz,
    Yeni evinde güle güle otur.Nice güzel yaşlara ve dileğin gerçekleşsin,amin bin.
    Sevgiler
    M.Mert

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur edeim M.Mert.
      Sevgiler,
      J.Z.

      Delete
  6. Mutlu, güneşli, sağlıklı, bol yazılı yıllar...

    ReplyDelete
  7. Atlamışım ben bunu... Nice güzel yaşların olsun, sağlıkla, huzurla, mutlulukla.. Zorluklarla baş edebilme, güzellikleri görebilme gücün olsun. Kırk yıllık ömrün için ilk fırsatta sana hediye sözümde olsun:-) Öptüm... Amin bin dileğin için.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkürler, çelik ayna ile sana iade ediyorum ve dileklerini çoğaltarak dünyaya sevgi yayıyorum :))
      Amin bin,
      hediyeye gerek yok, bir gel yeter.

      Delete
    2. Çok sağol davet için... Aslında pek güzel olur, ihtiyacımda var sanki... Biraz daha yerleş bakalım da, belki kaçarım.

      Delete