Wednesday, August 10, 2016

Haftalık Rapor | 20

Taşındım. 

Deniz kenarı ilçesinin gürültüsü, çile çektiren, gelirimi azaltan yolu sona erdi.
Bur'lar pek sessiz. Ama işte iki günde bir birileri ile karşılaşıyorum. Niye gelmiyorsun diye soruyorlar. 
Niye geleyim diyemiyorum. 8 sene geçmiş, niye geleyim sizin iş yerinize?!

Taşınmadan önce yeni evde kaldım 2 gece. Son gün eşya toplamaya giderken 2 genç otostop çekiyordu. Durdum. İnsanlık ölmedi gençler.

Yolumun üzerindeymiş ilçede gidecekleri yer. Atlayın dedim, çünkü bana "abla" dedi parmak kaldıran. Sonra binerken çoğaldılar; 3 oldular :)

İndiklerinden de "görüşürüz abla" deyince, omuz silkip, "görüşürüz" dedim. Eminim bu yeni ilçedeki tanıdığım 200 kişiden birisinin evladıdır içlerinden biri. 

Eşyaları yavaş yavaş toparlıyorum. Ama sıkıldım alışverişten. İnanılmaz değil mi?! 

Çinliler ev partisi istediler, geçen hafta. Zorla bu haftaya attım.

Biz Cumartesi İzmir'de Kordon'da olacağız. Evde bardak yok, alıcaz.

Gelmek isteyen varsa, ordayız.




6 comments:

  1. Haftalik raporlarini seviyorum (kalp kalp).
    Gule gule otur yeni evinde, huzurla... Ve yeni bardaklarinla.
    M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aslında eksik yazmışım, daha çok şey oldu da kafam binmilyon :)

      Delete
  2. :) Geçmiş olsun.. Güle güle mutlulukla otur yeni evinde!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      sana da.
      kömür madeninde de yeraltından çıkınca geçmiş olsun diyorlar. biliyor muydun? :D

      Delete