Friday, August 19, 2016

Tuhaf

Gece rğyamda, eskiden oturduğum Rum evinin yanında bir binada oturuyormuşum. O binaya giderken, evin önünden geçiyorum ve evdeki kişi taşınmış. Ve arabadan bir damat indi. Burak Özçivit. Arkasından da gelin; Fahriye. Amk.
Bu tiplerle ne alakam varsa?!
Eve girdiler ama ev boş, perde falan yok.
Neyse, geçtim bordo doğanın arkasından. Araca tutundum çünkü ev yarda. Araç kaymaya başladı. Elimle durdurup, sol arka tekerin altına taş koydum kaymasın diye. ehrehrhe
Te allam

4 comments:

  1. Hayırlara vesile olsun:-)

    Göre göre Burak 'la Fahriye mi ya:-) Ben Brad Pitti'i görmüştüm, kih kih kih:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya höffff ama şimdi mealine baktım:

      Rüyada gelin ve damat görmek, birliktelik, uyum, aşk, mutluluk, hayır, güzellik, bereket ve iyilik anlamına gelir. Rüyada gelin ve damadın bir arada görülmesi büyük bir kısmet elde etmek ve bu kısmet sayesinde bolluğa kavuşmak şeklinde tabir edilir. Sevinçli haberlere, güzel ve olumlu gelişmelere, yeniliklere, hedeflerin gerçekleşmesine, projelerin kabul görmesine delalet eder. Rüya sahibi esenlik ve huzur bulacak, kendisi için hayırlı olacak yeni işlere girip, büyük atılımlar gerçekleştirecek demektir.

      Delete
  2. hahhaha
    yoluna taş koymuşsun resmen
    ha bir de netice açık kalmış sanırım :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. izmirde büyüdüm. bizim hep açıkta.

      Delete