Monday, September 5, 2016

AKŞ

Periyodik sağlık kontrolü için şirket ayağımıza geldi hanımlar.
Ama kan aldıktan sonra meyve suyu verenlerden değil bunlar, hay gözünü seveyim eski çalıştığım kan emen şirketlerin.

Kan vericem, röntgen, ekg çektircem, sft yaptırcam vs.

Ama AKŞ, açlık kan şekerim düşük. Bu da açken ben, ben değilim demek. Yemin ederim. Bu kadını aç, uykusuz ve üşür bırakmayacaksınız!

Sabahtan kanı verip, öğleden sonra kalabalık azalınca diğerlerini yaparım dedim. Malum sabahları toplantı ile hayat kilit. Çalışan sayısı 250.

Gittim kan verme yerine.

Önümde bir adam, içeride ekg çektiren başkası var.

Sıra yani. 

"Kan vermeye geldim" diye içeri girdim.
Oradan gözcü amca, sırayı görünce, "gel gözlerine bakayım" dedi.
"HAYIR, kan vericem ben, sonra gelicem" dedim. Atarım atar.

Sanki bunu dememişim gibi, "buyrun oturun" dedi, spirometri kadını. 
Hayır dedim. Oradan yine gözcü amca, "gel buraya, gözlerine bakayım".

Kollarım birbirine paralel, tüm parmaklar açık.
"HAYIR, ısrar etmeyin, kan verip gidiceeeeeeeeeem! Toplantım vaaaar"

Sonra önümdeki adamı savuşturup, kanımı almaya hazırlandılar.

Sağ kola soktu iğneyi, sanırım öbür taraftan çıkmak üzereyken durdu. Çünkü kan gelmiyor. Kolum acayip acıyor.

Kafamı çeviririm ben benden kan alırlarken. İçim çekiliyor zira.

Hemşire, "kan yok, gelmiyor" deyince, NASIL YAAAA!?!?!?
Bir bu hemşireler bir de kaşçılar "ay deriniz çok ince". 
Vallaha mı?!

Diğer hemşire geçti yerine. Ay şeker gibi tombiş kadın.

"Diğerine bakalım" dedi. Kadında nasıl enerji varsa, sırıtıyorum kadına.
Diğerini de deldi. Yatırdı falan beni. Bir süre yumruk sıkıp bekledim. Bir yandan tatlı tatlı konuşuyor, ben de sevişken bir kadın gibi kadına fingirdiyorum. Ne salakça.

"Oooohh oluk, oluk. Akacak kan damarda durmaz" dedi, ben bastım kahkahayı. Böyle iğrenç esprilere çok gülüyorum ben. Ortaokuldan kalma yemin ederim. Çok sığ kolej bebeleriydik biz.

Kanı verdim. Arabayı da. Mızır mızır yukarı çıktık. Sabah aldığım 15 kişiyi doyuracak yemekleri de açtım, yedim kimseyi beklemeden.

Öğleden sonra gittiğimde, Ağustos sıcağında güneşlenen gözcü amcayı kaldırdım esnaf sandalyesinden. 

Özür diledim. "AKŞm düşük, böyle oluyorum ben. Alın gözlerim sizin olsun" dedim.

Höfff
Yakını göremeyen tembel gözüm, bir de uzağı göremiyor hale gelmiş. 

Geçen gün o güzel gözlüklere bakıp, "ay keşke taksam" demeyecektim. Takmadığım bir yeşil, bir de pembe gözlük kaldı.
Mavisi, siyahı, kırmızısı......

Yeşili de alayım artık.

Neticede beni besleyenin her tuttuğu altın olsun. Amin bin.

Sevgiler,

Jardzy Gözüezeldenbozuklugil


2 comments:

  1. Az şekerlisin yani şekerim.. El ayak titremesi fena oluyor ne yalan söyleyeyim, şeker işi fena. AsaĞbiyet de yapıyor bende sanki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende de asabiyet yapıyor ve hiç çekinmiyorum aerkahsekrhekr

      Delete