Friday, September 23, 2016

Angara oy Angara

Aaaa evde internet ne luksmus ayol!

Ben Izmir'de ttnetin gamsiz musteri iliskicisi ile ugrasayim hala..
Dun 7 saatte geldim Ankara'ya. 
Sehir girisinde ooo 3 seritli yol, ooo derken o kadar serit saat 4 bile olmadan tikaninca, darlanmaya basladim hafiften.

Eve esyalari atip, sokaga ciktim.

Bugunu de hastanede gecirdim.
Senelik kontrollerime 40mla birlikte mamografi de eklendi. Korktugum gibi cikmadi neyse ki ama iste ne bileyim travmasi yeter.

Ogle tatilinde de, yeni insanlarla ve potansiyel isverenlerimle yemek yedim.
Bugun surprizli bir gun oldu.

Yakin gozluklerime bir de uzak ekledim.
30 senedir gozluk taktigim icin artik en ucuzuna gidiyorum. Biktim gozluge para vermekten. Yarin teslim alicam. Tam bir gozluklu ingiliz faresine benzedim.

Ayrica yoruldum bu kadar aksiyondan bir gunde. 

Tv sesi ile uyuklamak da uzun vakittir yapmadigim bir seydi.

Hakikaten bir koyde yasiyormusum. Ege'nin yavasligi bir de.

Peki bu basgentteki renkli sac ve tayt modasi nedir?
Birileri aciklayabilir mi?

Cok tenks,

Cok soguk burasi bu arada. 

7 comments:

  1. Hayırlı olsun, geçmiş olsun, Ankara biraz daha sevimli ve sıcak olsun :)

    ReplyDelete
  2. Bugün de iyice soğudu. Dikkat et:-)

    ReplyDelete
  3. Potansiyel işveren mi??? Ya sen bana bi durum özeti geçsene, benim kafa gitmiş yine.. Neden meme ultrasonu değil direkt mamografi bir de onu merak ettim..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya bana is teklif ederler. O manada.
      Mamografi + ultrason.
      Yas 40 olunca boyleymis.

      Delete