Thursday, September 8, 2016

Bok Yemek

Bu Cinlilerle iliskim size her daim kusursuz gelebilir. Zira ben iyi tarafa bakan, bardagi yari dolu olanlardanim. Guller gibi anlatiyorum arkadaslar, tsk.
Bana günebakan diyebilirsiniz arkadaslar, tsk.

Aslinda biktirdim onlari. Bana ne demislerdi sene 2003; "Jardzy, sen cok talepkar, zorlayici ve bisi insansin". Nedense o bisi aklima gelmiyor. Kotu muydu ki, sildim?!

Sonra kendimi toz, toprak icinde buldum. Bu kisimi detayli anlatamayacagim.

Bugun yine Angry Bird adini verdigim 3 Cinli ekip liderinden sari olaninin yanina gittim. Kendilerine cok mudahale ettigim icin, bazen yuzume kufrediyorlar. Ben de basliyorum Turkce agzima geleni soylemeye.  Hele bir tanesi var, Cu 'akil hastasi bu' diyor onun icin. Bugun yanima gelip, Cince bir seyler anlatip gulerken,  Turkce 'hadi git isine' dedim. Baktim anlatiyor. Cince anlamadigimi soyledim. Guldu devam ediyor, kafami cevirdim. Beden dilinin hastasiyiz. Gitti tabi.

Bizim ortak tutkumuz, bahcecilik. Su sirkette kendim icin yaptigim en guzel sey, kuru topraga bahce yapmak oldu. Iki gunde bir biber yiyorum. Kabak yarin, domates ve patlican daha 'çocuk'.

Iste, ne diyordum, bu sari kizgin kus'un yanina gittim. Yag tenekesine bir ot ekmisler. Maydanoza benziyor. Adamlar he he al ye dediler. Ben de bir yaprak kopardim, agzima attim. Bildigimiz bir ot degil. Adamlarin yanlarinda tohum getirdigini de soyleyeyim unutmadan. 

Agzimda otun itirli tadi, etrafa bakinirken, yarisi kesilmis, ici su ve bok dolu bir varil gordum.
Bildiginiz bok.

Bana kufreden adam gulmeye basladi. Gittim yanina parmagimi salladim. Bagira cagira konustum. Ama noldu, sonucta uzerine gubre diye doktukleri boklu suda yikanmis bir adet yaprak yemis oldum. Tadi da cok cirkin, hadi hadi tamam; tadi bok gibiydi. Artik yedigim icin biliyorum.

21 comments:

  1. Tabir cuk oturmuş:) Duyguların Rengi adlı kitapta da kasyi olarak beyaz kadına .oklu padta yedirilmişti siyahi hizmetli tarafından. Renk farkı böyle gidiyor demek:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nişanyanlar olayını biliyor musun?
      :D

      Delete
    2. Ayyy evet. Röportajlarını okumuştum, tam nişan almış :(

      Delete
    3. Kavanoza biriktirmiş asjerhsehrerse

      Delete
  2. Nişanyan dediğin için (korkarak) soruyorum, yoksa aklımın köşesinden geçmez. Bok kimin boku? Hiç değilse inek falan olsa. Tezek yedim desen kulağa çok şey etmiyor.

    ltg


    ReplyDelete
  3. Ayol sana boklu hint keneviri mi yedirdiler yoksa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hint keneviri değil mi diye bilenlere sordum.
      ıtırlı bişi, maydonozgillerden.

      fotoğraf atayım mı bitki pOrofesörü Leylak Hanım? :D

      Delete
    2. Kereviz olabilir o zaman ıtırlı ise :)

      Delete
  4. Yediklerimizin hepsi gübreyle büyüyor kuzum, aa şaşırma, ye gitsin :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiksinmedim.
      Ama gülmeleri sinirimi bozdu.
      Ayrıca aynı varilde yağlı ellerimi de yıkamıştım.
      Ben de onların Tai Sui'si ve komiğiyim, napalım. Sıkıntı yok.

      Delete
  5. j. intikam soğuk yenen bir yemektir !!! diye ünlü bir düşünürün deyişini hatırlatmak istedim.
    de ben çok çok sinir oldum adama .

    Nişanyanlar olayı ne?

    çok sinir oldummmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olma ya, gülelim diye yazdım.
      Olay şu:
      "Yazar-turizmci Sevan Nişanyan, eşinin üzerine dışkı dolu kavanozu boşaltınca Agos gazetesi karıştı. Gazetenin kadın çalışanları Nişanyan’ın yazılarının yayınlanmamasını istedi. İstek reddedilince istifalar başladı."

      Delete
  6. Geçmiş olsun:) Ben de bugün çimenlerin üzerinde poz vereceğim derken elimle köpek kakasına bastım:) Iyhhhh! Aklıma geldi şimdi:)

    ReplyDelete
  7. ehehhe
    bana da insan kakası değil diye garanti verdi kankam!

    Çimenlerin üzerine yatmak artık bir hayal. herkes işiyor :(

    ReplyDelete
  8. Kisnistir o ot Jardzycim. Maydanoza cok benziyor. Cinliler bol kullaniyor o otu. Alismak biraz zaman aliyor :)

    M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay çok ıtırlı evet.
      Yemek içinde sorun değil, ona alıştım. Ama çiğ hoş olmadı.

      Delete
  9. Hayır, napıyorsun adamlara da sana böyle hain planlar içindeler! Biraz sakin kuzum yaa:-))

    ReplyDelete