Monday, October 31, 2016

Güç Bende!!

Sevgili Günlük,

Ne ara ne oldu da bu hale geldim, bilemiyorum.

Halimde ne var değil mi?

Öncelikle, işteki sıkıntılarım artık tehditlere varınca, geçen hafta Cumhuriyet Başsavcılığı'na gidip, bir kişi hakkında suç duyurusunda bulundum. 
Jandarmamı bekliyorum.

Cuma günü de bastım İzmir'e gittim. O kısacık vakte çok kişi sıkıştırmaya çalışınca patladı elbette. İkea işini yaverime devrettim. Doğu'dan gelen arkadaşı da annesi ve kardeşine emanet ettim. 

Araya Dukuju'yu ve oğlanı sıkıştırdım. 

Akşam da 30 senelik iki arkadaşım ile buluştum. Araya mesafe girmiş gibi olmuyor işte bu piçlerle. 
O kadar güldüm ki, karnımı gülmek için kullanmayı bıraktım. 

İçimizden doktor olanı gece yarısına doğru sevişmeye gönderdik, diğeri ile de, birlikte okuduğumuz ama hiç hatırlamadığım üçüncü kişinin önerisi ile Newa diye bir bara gittik.
"Ağğbbii süper cover yapıyorlar" dedi üçüncü kişi. İyilerdi çocuklar, yalan yok. 
Bu üçüncü kişi ile fotoğraf falan çektirdik. Hani herkesin tanıdığı tipler vardır ya. Birisini söylersin "o benim arkadaşım" der. Evet, o üçüncünün yeni arkadaşı ben oldum. 

Doktor olmayanı da homofobiklikle suçlayarak tüm gece gerdik de gerdik. 

Başkalarının evinde uyuma benim için sıkıntı. O nedenle gece yarısı eve yola çıktım. Eski ve Yeni Foça yoluna gece radarı koymuşlar ay balam!!!

100 ile geçtiğim için sıkıntı yok. Zaten 1,5 şişe birayı 5 saatte içtim. Gece 3 gibi evdeydim. 

Ertesi gün de patates çuvalı gibi yattım. Mis gibi geldi. 

Yine bir dönüm noktasına geldim değil mi Günlük?

Ama bu sefer diğer yanağı çevirmek yok. Adliye koridorlarındayım! 

11 comments:

  1. Tanıdıklarımız tanımamazlıktan geliyoruz biz. 3. kişi olamadık bir türlü:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aslında kardeşlik, sevgi, grup sarılması vs anlamında düşünüldüğünde çocuk yanlış bir şey yapmıyor.

      Çok güvensizleştirildik.

      Delete
  2. Dukuju'yla buluşan herkesi çok kıskanıyorum, buluşmayın! Tamam tamam buluşun. Ne yapayım...:(((((((((((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok vakit geciremedik eger seni rahatlatacaksa.

      Delete
  3. Nasil tehdit ederler seni? Toplasip gelir doveriz o pis kisilikleri. Saka maka dikkat et lutfen Jardzy'cim.
    Sevgiler sana,
    M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu sektor okuz kayniyor Sevgili M.
      Adliye koridorunda bulamazsam, elbet layigini bulacak.
      Zira daha yeni dayak yedi kendisi bir isci grubundan.

      Delete
  4. adliyeden bişi çıkmayacağına göre sen koltuk altına levyeyi hazırla :(

    ReplyDelete
  5. yorum yolladım, kısaltmamı koymamışım. anonimlerden ltg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Her kosulda tanirim.

      Benim dogum yeri Dogu oldugu icin, kamyonlarla adam yigarim tehdidim bile yeter ehehehe
      Yazik

      Delete
  6. Ne hızlısın, bu hızla hadi bir de Münih yap :)

    ReplyDelete