Sunday, October 9, 2016

Haftalik Rapor | 28373729

Bu gunler nasil geçiyor böyle!?

Gecen haftalarda Ikea'dan aldigim gardirop ile gelen hediye cekinin son gunu diye Cu ile Izmir'e gittik.
Iyyhhh.
Bir sehir bana bu kadar azap vermemeli.
Aliaga'da bir Arap Kizi saskinligi ile camdan bakiyorduk ki, Menemen'de yagmur kesildi.
Cu'nun ithami ile para vermemek icin annemin kankasina yemege gittik. Annem orada diye gitmistik aslinda ve elin Cinlisine ne yediririm bilemedim. Menemen'de arayip, menemen yapin dedim.
Elimiz bos gittik diye bana cok kizdi ama 6 yasimdan beri beni taniyan kadinla kahkahlarla cinsel hayatimi paylasip, kufurlestigimizi anlatmadim.
Yedik, ciktik. 
Ikea'da kisa ziyaretten sonra, biralari doldurup eve geldik.
Tek eksigim tv sehpasinin en buyuk kismini tamamlarken ulasamadigimiz diger Cinliler yemekle geldiler.
Haftasonu planimin bastaci E gelemedi.
Zaten kapiyi actiktan sonra neler yaptigimi hatirlamiyorum. Cok karisikti.
Bana ray yerine mentese vermis kiz. Sehpa yarim kaldi.
Haftalar once soz verdigim kokoreci yedirdim Cinlilere. Cok begendiler.
Bir suru icki var evde. Viskiyi actilar, gazoz icer gibi kokorec, Cin yemegi yaninda ictik. Ilk fondipe kandim ama sonraki Gambeylerde hayir dedim. Fistigi cubukla yedikleri icin ben de yemek zorunda kaldim.
Gece 10da arkalarindan temizlik yapip, yattim.
Pazar gunu de malak gibi gecti.
Bundan once neler oldu;
Kafam bin karisik.
Saclarimi gunlerce cok begendikten sonra 2 hafta once kahkul kestim. Saclarim semaya dikeldi. Alin cizgimin yakinina kuafor tokasi takiyor olmama kimse bir sey diyemiyor. Cunku etrafimda kadin yok.
Su sabi gibi sevimli de gorunmuyor ustelik. Bugun internetten baska saklama tekniklerine baktim.

Ha bir de, yogun ve bence sakulu kaymis hayatimin en heyecanli kismi, bugun acik balkon kapisindan giren serce olmustur. Ozel hayatimin heyecanini paylasmayacagim ha ha ha!
Genelde korkardim da, korkmadim bu sefer. O da girdigi yerden cikip beni zorlamadi.

Yarinki yas gununu bana defalarca hatirlatan Dingiliz mudurum icin hicbir sey yapmadim. Zaten yarin ise gelmeyecek. Kutlama mesajini da sms mi atsam, mail mi bilemiyorum. 
Beklenti icindeki insanlari mutlu etmek cok bunaltici.

Ha bir de, instada beni kisitladiklarini fark ettigim insanlari, kendileri mutlu olsunlar diye sildim. Cunku benden sakladiklarini sandiklari her fotografi gorebiliyordum. Ben bir yalanin parcasi olup, gormuyor gibi davranmak istemedim.

Ev tam duzene girdi derken, toplamaya usenir oldum. Neyse, yarin sabah toparlarim. Di mi?


10 comments:

  1. Seni ikinci kez kaçırdım yalnız. Ikea'da sobelemeliydim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok acele ettik.
      Orda biri ile buluştuk, çıkınca ikinciyi eve getirecektim vs.
      Bir daha gelicem, yanlış malzemeyi değiştirmeye. Orada yakalamaç oynarız?

      Delete
  2. Aaa instagramda kistlayabildigini bilmiyordum. Ben direk blokluyorum :-D
    Cubukla fistik yemek cok iyiymis yalniz. Biz genelde avucla girisiyoruz. Ehi ehi.
    Sevgiler, opucukler, kalpler sana.
    M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fb uzerinden sanirim. Bilmiyorum,
      Yaoacaksam toptan kapatmam lazim!
      Ben de operim

      Delete
  3. Serçeden korkulur mu hiç ya?
    Dünyanın en ürkek kuşudur:)

    Tuhaf insanların nefesini bile hissetme. İyi etmişsin kökünden kazıyıp :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sürprizli her şeyden korkarım :D

      Bir vakittir yapıyorum bu kök kazıma işini.
      İyi hissettiriyor..

      Delete
  4. hep görüşemiyoruz, ama geldim buralardayım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hem de ben Dikili'deydim!

      Ben de yakındaki diğer ilçedeyim.

      Delete