Sunday, October 16, 2016

Otostopcu

Dun E'yi almaya Izban'a gittim. Aldim, yolda bir otostopcu gorduk. 
J: Alalim mi?
E: Alalim.
Aldik.
Genc Canakkale'ye gidiyormus.

- karnimiz ac, bizimle yemek yer misin dedim.
- sigara, cay ile eslik ederim.
- tamam, bize de sigara verirsin.

Verdi cocuk.

Sorguya tuttuk. Ege'de ogrenciymis. Bize sordu.
Ikimiz de gulduk. 
- Sen basla.
- Sen basla. Seninki daha kolay.

Tamam, ben basladim. Neyse ki, klasik sorulari sormadi. 
Sira E'ye geldi.
O da 'ben Samanim' demesin mi!!

Sonraki konusmalar hep bu sipirituel eksende gecti. Cocuk kendini sigaraya verdi. Canakkale'de genci bekleyen kiz surekli aradi durdu. Zira biz epey oturduk  Yeni Sakran'daki balikcida.

Kendisini otostopa uygun yere birakip eve geldik.

Evdeki olaylari anlatmayayim. Bu E, benim abimi icimden cikaran E, bu arada.
Gece bisi oldu ve tokat gibi geldi bana.

Erken yattik. Sabah da dolunay saatinde uyaniktim. Bana iyi geldi.

Bugun de, kizi birakip, donuste yine Yeni Sakran'da durdum. Deniz uzerinde, iskelede, bir bira iciyim demistim de, kimse ilgilenmedi.

Eve dondum.

Su an Trump'in Clinton icin bir sonraki munazara oncesi uyusturucu testi talep etmesi uzerine yapilmis program ve yorumlari seyrediyorum.

Beynim sisti.

6 comments:

  1. yalnız o bekleyen kız iyi tribe girmiştir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. girmiştir.
      çok oyaladık oğlanı.
      en son araç bulamazsa almaya gelcekti :D

      Delete
  2. O arabada sigara dumanından göz gözü görmemiş, yanlış anlamadıysam?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo yooo!
      Kapali yerde sigara icilmesinden cok rahatsiz olurum.
      Balikcida icildi sadece.

      Delete
  3. blogunuzu sevdim, devamını dilerim, bana da beklerim :D
    http://siyahadamo.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete