Monday, November 21, 2016

100 para

Isyerinde uzerimde para bulunmaz.
Para harcayacak yer yoktur.
Bu aliskanlikla Ankara'da sorunlar yasadigim da vakidir.

Gecen hafta pazartesi, su aboneligi icin, uzerimde para vardi. Her gun malzeme getiren tirlardan birinin surucusu nakliye parasi istemis.
Ben de "nasil ya, daha once hic odemedik ki" dememe ragmen, ogle vakti, para bekleyen adami gorunce 100 teleyi verdim. Fatura da vardi. Diger hic kimsenin para vermedigini de soyleyeyim.

Ertesi gun anlasildi ki, hakikaten para verilmeyecekmis. Ben de parami istedim elbette.
Parayi verdigim depocu, sirketi ve surucuyu aradi. Surucu parayi bizim sofore verecekti. Aramislar birbirlerini, tum bu iletisim silsilesi sonunda, benim para ordan buraya, buradan oraya, en son Dikili'ye gitmis.
Eminim bir raki-baligi karsilamistir.

En sonunda, para bana geri geldi.

Simdi diyoruz ki, bu paranin namusu gitti. Ordan oraya dolasti. Bu paradan hayir gelmez. Bunu harcayalim.

Belki bazilarinizin aklina su kitap gelmistir; "bir ikea dolabında mahsur kalan hint fakiri'nin olağanüstü yolculuğu".

Onun disinda bir sali gunu baslayan su aboneligi islemimi, baskasi tamamladi. Ben sadece imzaya geldim bugun. Saliyla alakali batil itikatlarimi yikmaya calismaya devam.

Bugun ek okarak her gun konusmamiza ragmen ihmal ettigim bir seyi yaptim; emeklilik suremi hesapladim.
(Burada bogrume bogrume vurmaktayim) daha hic vakit gecmemis ki böööggggghhhhrrraaaaaa
Daha Ankara'da yaptigim hesap 15 seneyi gosterirken, arkadas, 1 sene oldu diyelim o isi birakali. Neden hala 14 sene 8 ay ve 16 gun?
BES emekliligim bundan da gec.
Ayrica ise girisim de bir sali gunune denk geliyor!! Asla emekli olamicaaam!
Oy oy oyyyy

Bu bogre vurmanin da nlp, eft bir baglantisi varmis. Insiyaki yapilan bu davranis genelde, yas ve aci zamanlarinda yapilmakla birlikte, kisiyi rahatlatirmis.

EFT nedir diyenleri suraya alalim.
Ben yaptim cok az bir sure. Uc gun en fazla ama iyi gelmisti. Mehmehmeh

Bugun ilceye giderken, arabanin ici birden tezek koktu. Ulkenin bok koktuguna kanaat getirdim.
Ama sadece biz degil, tum dunya 2016dan tiksindi. Hatta 2016 senesini yokmus, bir Dovus Kulubu tadinda, "ilk kural dovus kulubunden asla bahsetmemektir" cumleleri ile hafizadan silmek istiyor. Keske.

Bundan kotusunu gormemek dilegi ile.

2017 Cin burcumu okudum. Averajjjj bir yil olacakmis ama o da bir sey!!








10 comments:

  1. Tam mail cevaplamaya gelmiştim, bu yazıyı gördüm. Tam okuyayım dedim, EFT linkine daldım.
    Bu gece burdayım abü, kimse dokunmasın.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faydali bisi.
      Bazen iki kere bazen gunlerce ama sonuc alabiliyorsun.

      Hayirli gecelers ehehe

      Delete
  2. Paran geri gelmeyecek sandım, gelmiş. Faturası vardı tabii.
    Averaj demek istedin sanırım. Üstünlük iyi yönde mi olacakmış yoksa kokular arşa mı çıkacakmış?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duzelttim averaji :)
      Cok dusunup, cok konustugum gunler imla hatasi yapiyorum.

      Yil bana averaj olacakmis. Ulke icin bilemiyorum, ama onun da bir burcu var neticede. Yarin ona da bakayim!

      Delete
  3. Aaa eft! Yutup'ta bir ablanın videoları vardı. Kalın kadife perde önünde iki sandalyeye oturmuşlar, tam seksenler, tap tap tap bileğe kafaya falan vuruyorlardı. Denemedim o zaman; sen yazınca şimdi denesem mi dedim.
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet o iş :D

      deneyebilirsin en basit sorunundan :D

      Deepak Chopra, "içimizdeki gölgelerden kurtulamadığımız için kötü insanlarla karşılaşıyor ve yönetiliyoruz" demişti Turump'tan sonra (Bahçeli telaffuzu ile).
      Başta gülmüştüm, şimdi düşünüyorum bu konuyu.

      Delete
  4. Sitedeki dummy'nin göğüs kılları!!!!

    ReplyDelete
  5. Ulke de dunya da tezek kokuyor. Bitsin bu 2016 artik :(
    Imza: Karamsar M.
    Eh bugun de boyle olsun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet oyle.
      Ama holiday seasona giriyorsunuz. Isler rahatlar biraz?

      Delete