Thursday, November 24, 2016

4 ay

Dolunay vakti gördüğüm hd kalitesindeki rüyalarıma devam ediyorum.

Saatler geçti üzerinden ancak hatırladığım şu dün geceki rüyadan;
4 ay ömrüm kalmış :D
Detayları hala hatırlamıyorum.

Dolunay zamanında da 5 rakamı  "sipiritüellerin" "seninleyiz" demesiymiş diye okumuştum.

Tabiri de şöyleymiş; (kaynağı nedir bilinmez)

"Rüyada dört görmek, kişinin rahatlaması, isteklerinin olması, dualarının sonuçlanması için dört vakte ihtiyacı olduğunu gösterir. Genellikle zaman bildiren bir rüyadır ve içinde bulunulan koşullara dair dört vakit sonra olacak gelişmelere işaret eder. Kişinin sabırsızlık gösterdiği bir konuda dört zaman sonra isteğine kavuşacağını da müjdeleyen rüya, evlilik niyetinde olanların da dört vakit sonra bu muratlarına ereceklerini gösterir. Rüyada görülen diğer durum ve nesnelerle de ilişkilendirilerek yorumlanması çok daha doğru sonuçlar verecektir."

Hadi bakalım.

Bu arada, iş yerindeki köpeğe "otur" ve "bekle" komutlarını öğrettim. 

Dün, Çinlilerle fiziksel olarak çalıştım. Biri baktım elime ingiliz anahtarı verdi. Demir sıktım. İş tatmini denilen duyguyu tattım. ehrehrhe

Hala bir üretim bandında çalışırsam çok mutlu olacağım düşüncesindeyim. 

Boş beleş işler işte böyle. Başka da bir durumum, zararım yoktur.

Birisi bana "öfkeli birisine benziyorsunuz" demişti blogda.

İşte onu törpülemeye çalışıyorum bu aralar. Ancak burada işler öyle nezaketle yürümüyor. Belki 4 vadeye öfkemi bitiririm. hehrehre

4 comments:

  1. Rüyada çıkarsa tamamdır o iş:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Birlikte sayalım o vakit.

      Her gün hayattan keyif aldığım, almadığım şeyleri not edeyim.
      Evet, iyi fikir.

      Delete
  2. Yaw Çinlilerin arasında "otur, bekle" öğretilirmi, "koş, kaç" falan öğretseydin bari?!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bizim Çinliler çoğunlukla Budist.
      İlgilenmiyorlar artık.
      Ayrıca köpek onların amiri olan bir Türk'ün :D
      Yapamazlar.

      Delete