Tuesday, November 22, 2016

Kargo

Gecen hafta, apartmanin giris kapisinda bir kargo notu gordum. Ne tuhaf dedim. Ayiplarim bir de. Cunku evde degilsek guvenlige biraktiriyoruz. Ayrica gozlerim de gormuyor ya, bakamadim kimeymis. Ayrica cok soguktu, kendimi iceri attim. Bana degildir diye dusundum.
4 gun sonra, ki gecen cumartesi oluyor, kagida baktim pazar donusu.
Aaaa ayol benim adimaymis o kagit.

Eve cikinca kargo sirketini aradim. 
Mesai saatleri disindalarmis, not birakabilirmisim.

Biraktim.

Pazartesi oglen aklima geldi. Sirketin kargo toplayicisini aradim. Ilgilencekmis. Aksam tekrar aradim. Sana kargo yarin gelcekmis dedi.
Ama ama...

Bugun yine aklima geldi, aradim. Beynim kuculdu, aklimda kalmiyor pek bir sey.

Menu karsiladi beni.
Kargonuzu adresten almak icin 1i
Kargo takibi icin 2yi
Musteri hizmetleri icin 3u tuslayiniz,

Tamam da zaten 3 kisilik bir dukkansiniz. Herkes ayri bir hata mi cevap veriyor sanki?

3u tusladim.

Kiza tam meramimi anlatiyorum. Adimi sordu. Oysa benim konusmaya ihtiyacim varmis. Is yerinde hep ayni sey. Artik en gencimizin balayinda yasadiklarini bile biliyoruz, iki kere dinledik. Ay anlatayim mii?

Antalya'da balayinda esine, "bu Ruslari yaratan Allah seni de yaratti, hale bak" deyince, balayinin geri kalanini havludan 'kaz' yaparak gecirmisler. Kendisinin izni var hikayenin paylasiminda.

Ay evet kargocu kiz adimi aldi. Kargoyu sizin adam teslim aldi bugun dedi.

Bebeyim bak dinlemedin, bastan aliyorum. Uzerinde tarih ve saat olmayan bir not var. Kargo no, gonderen vs hicbir bilgi yok. Ve ben bu kagidi cumartesi fark ettim. O kargo da bugun vardi size. Anlatabiliyor muyum?
Kiz, anladim. Bekleyin lutfen dedi. Yanindaki kadina sorular sordu.

Iadelere baktirdim. Gecen hafta gelen kargolara baktirdim. Yok.
Kiz da pek tatli geldi bana. Dedim ya konusmaya ihtiyacim varmis.
"Ya off peki, hayalet kargoymus. Hadi kolay gelsin" dedim. Kapattik.

Kim bana ne gonderdi acaba?

Iki kisiye adres vermistim. Ikisi de bugun kargo yolladin mi soruma cevap vermedi. Ya bak soz verdik, gondermedik diye utaniyor olabilirler mi?

Ikisi de degilse, napicam? Ya da gercekten hosuma gidecek bir seyse, veya Dogu'dan bana kek geldiyse ve kargocu da paketi artik acip yediyse, nabiyim? Afiyet olsun. [ekle: boynu bükük emoji]

8 comments:

  1. Tam bir hayalet kargo durumu olmuş. Gönderen de bir gün sorar aldın mı kargoyu diye. O zaman belli olur. İş arkadaşınızı eşine de yuh diyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      kimse arayıp, sormadı hala. bugün kağıdı da yanımda getirdim. fotosunu koyarım belki.

      evet, adam biraz ayıp yapmış.

      Delete
  2. 3 kişilik dükkan :D

    Ayrıca o evlilik başlamadan bitmiş bence. Balayı değil, basbaya ayı.

    ReplyDelete
    Replies
    1. İlçede ne kadar kalabalık olur ki bir kargo dükkanı :D

      evlilik yürüyor bakalım. şimdi hep beraber kadının çocuk doğurmayı onaylamasını bekliyorduk. ona da gelecek sene dedi :D

      Delete
  3. Havludan kaz nasıl yapılıyor? orayı anlamadım

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuğu demek istiyor aslında.
      şurda var. link olarak koyamıyorum henüz :D

      https://www.youtube.com/watch?v=R9Cib8uePHM

      Delete
  4. Ben yollamadım ama iyi hatırlattın, bi adres değiştokuşalım mı?
    Ya delirecem bu Dresten, Sachsen'deki benim resmen acaba farkına varmadan taşındım mı, yani google yalan söylemez, bende hata olmasın?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yollarım sana bir mail ve adres.

      Anlamadım ama sen taşındın. Farklı bir adrestesin artık. Yeni komşu analizlerini bekliyorum :D

      Delete