Sunday, December 25, 2016

10 - 9 - 8

Oh holi cuma.
Cuma gunleri toplantisi tum haftaya tüy dikiyor. Iptal olmasi icin dualar ediyorum. Bu haftaki daha da kotuydu.
Ama artik bir yolunu buldum. Dingiliz ile oteki ecnebinin ortasina oturup, laptoptan aninda ceviri yapiyorum.
Satin alma konusmaya baslayinca hikaye yazmaya basliyorum.
Cuma gunu misal adamin agzindan; "kabizim" yazdim. Ucumuz cok gulduk de neyse kimse "bize de anlatin, biz de gulelim" demedi.

Cumartesi gunu yarim ekmek ile avokado ezmesi yedim ve tum gun les gibi yattim. Pazara bile gitmedim. Avokado <3
Ustelik giyinmeme ragmen.

Bu sabah da, gecen hafta sehitler nedeniyle iptal edilen deve guresine yol uzeri gidemedigimiz icin, en yakindakine gittim.
Benjamin fena is cikarmadi.

Onu da sd karti okuyucusu olan is laptopumdan yarin balllandira balllandira yazarim.

Cok zorklaniyorum sukredecek konu bulmakta.
Bugun donel kavsakta koltuktan ucan yumurtalarin kirilmamasina sukredeyim madem.
Ay cok bugaldim vallaha.

Ya bir de bugun Madonna'nin 2016'inin Kadini secilmesi uzerine yaptigi konusmaya agladim.
Kader arkadasim benim kendisi.
Hayat yolumuz bir.


2 comments:

  1. ekmeği kızarttıysan sıkhıntı yokh.
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yarım somun ekmeği kızartmadım, yine de güzeldi.
      :D

      Delete