Monday, December 19, 2016

13

Şükür vesilesi bulmakta zorlandığımın farkındayım.

Bugün raporu Zeugma'nın tavsiyesi ile Portekizce gönderdim. İspanyolca cevap verdi benim Dingiliz!!

Olsun, şükür okumuş. 

Ama excel dosyasında son raporu açıp, sekmelerin hepsine bir mail üzerinden bakmak yerine her bir maili açıp, okuyor olması da çok tatlış di mi? Ö_ö
(Okumadı)

"Hangi gün?" diye sordu. BİLMİYORUM yazdım büyük harflerle. 

Bıyıklarım falan var, erkek dünyasında yaşıyorum ama ben de kadınım özümde yaneaaa!



6 comments:

  1. Biriktirip toptan okuyormus demek ki, hic okumamasindan iyidir. Yalniz benim bir teorim var... Bundan sonra ne ilginclikler yapacaksin diye duzenli okur artik sanki :)))
    Bakalim gorucez.
    M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bahanesi su oldu, "ben ayin 5indekini okumustum ama bu telefondan gorememistim".
      Yalanci adam ya, oysa gunlerdir sirket telefonundan excelleri acamadigindan bahsediyordu. Mayistaki ilk sekme aciliyormus hep. Ben bir kendiminkinden deneyeyim :)

      Delete
  2. Gördün mü bak, işe yaramış.
    İspanyolca yanıt hee :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cat pat uc dil biliyor, o yuzden pek takmiyorum :))

      Delete
  3. Portekizce ne ya?:-) İyice dellendin:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeugma2nın fikriydi :D
      Google translate ama "akıyor" kelimesini çeviremedi Türkçe'den hehehe

      Delete