Friday, December 2, 2016

2 Oldu Bu

Blog yazdığım süre boyunca bu ikinci oldu.
Paşa vardiyasında fazla mesaiye kaldım. Şu an 15,5 saattir iş yerindeyim.
Çok şükür kötü bir durum yok.

Kritik bir iş vardı. Dün gece başladı. Ona yetişemedim. Bu akşam üstü ikinci kısmı yapılacak diye bekle, bekle. Hala yapılmadı ama gittim baktım artık.

Tam çıktım, Zhu karşımda. Bana kızacak diye bekliyorum. Çünkü saat 5te ben akşam kalıyorum dediğimde. "Kalma, git evine, ben seni arar anlatırım" dediği için, HAYIR çekmiştim. Meğer yine iyi niyetindenmiş. Bu adam beni Nirvana'ya erdirecek.

Çıktığımda beni bekliyordu. 
Bana bakıp, "çok good" dedi. Çok iyi. O saatte çalışıyor olmamı beğenmiş.

Ama ben başladım, "sen bu iş yapılırken şunu kullancaz dememiştin", yalançççı, demedim tabi. Dışarıda gördüğümde bana kızacak diye beklediğim adam beni utandırmış, bunu söyleyemezdim.

"Az az" dedi. Türkçesi bu kadar. Makineyi az az kullanmışlar. "Tamam ama lütfen iş listesine ekle" dedim. Tamam dedi.

Sonra sabah 5teki işe nezaret edeceği için "hadi sen git yat" dedim. Üzerimdeki kıyafeti çıkartmaya gittim.
Ay yanların ağrıyor. Yorulmuşum.

Üzerimdeki kıyafet de tulum çizme. Aşağıdakinden ama içindekinden bizde yok.
Reklamcılık sektöründe 10 numaraymışsın Mahmutoğluav. 
Gördükleri ilk Mahmut'un oğluna giydirmişler çizmeyi.

Neyse, çizmeyi giydikten sonra osurdum da, felaket bi şiymiş. Bu Çinliler kokuyor diyorlar ama bildiğin hepsi osuruyormuş. O kıyafetlerin altından çıkamıyor tabi koku. Anladım valla. Ama yani gazım vardı, nasıl tutsaydım?!

8 comments:

  1. Çinlilerin kokmasının sırrını görselle öğrettiğin için sağol.
    Akşam akşam güldürdün beni:)))

    ReplyDelete
  2. Bir itiraf da tüplü dalış camiasından.. İlla ki gelir o çiş ve salınır tulumun içine, acemiysen tulumu teknede çıkarır elaleme kokuyla rezil olursun ileri seviyeysen tekneye çıkmadan denizde çıkarır mis gibi çıkarsın tekneye :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keh keh
      Denize işemeyen bizden değildir :D

      Delete
  3. Geldiginde salacaksin o gazi disari. Salmazsan of, ne sikinti. I love osurmak :))
    Osuruklu M

    ReplyDelete
    Replies
    1. İyi insanda kötü şey durmaz :D
      <3

      Delete