Friday, December 30, 2016

2

Tam sukretcem, bisiler oluyor.

Eve geldim, bir saat oldu. Internet yok, o olmayinca tv yok. Zaten hava buz gibi, ev soguk.

Eve girince Ist'da elektrik kesintisi var. Cok sukur dedim. Sonra da, umarim en kisa zamanda duzelir kardeslerim de isinmaya baslar dedim. Yemin ederim.

Tabi ki modemi 4milyor kez kapatip actim. Yok. Aradim ekrandaki numarayi. Cagri merkezi kizi robot olmus. 6 saniyede bir, islme yapiyorum, kontrol ediyorum diyor. Isitme kaybi vs yalan. Bence dogrudan psikolojik teshis ve tedavi lazim. Zor is.
Evet, tivibudaki sorun, internetmis.

Oraya yonlendirdi, internetci ariza kaydina.

Hoop.
Ben de 1 hafta once cok modern seffaf posta kutuma atilan karti icligimle merdivenden inip aldim.
Aradim.
Adam bolge sorumlusuyum dedi. Bana ne. Benim de tasakli bir unvanim var. 
Zaten telefonu acinca bazen bu saatte calisiyor oldugunuz icin sansimi deniyorum demisim.

Adam isi geregi nezaket yapip, ad soyad alayim, size oncelik vereyim dedi, zira ben yilbasinda evdeyim!

Dedim Jardzy Pekkan.
Haa Jardzy hanim! Unum oraya gitmis. Daha onceki beceriksiz kizi sanirim bu adama mi sikayet ettim, bisi. 
Yarin birileri gelecek ve ben pazara gitmek istiyordum. Bir suru is var yarin.

Ben de yeni yila trmiz ev, dolu buzdolabi, benzin deposu, cuzdanla girmek isteyen siradan bir insanim.
Hadi cuma geceleri zaten daha erken uyuyorum da, napicam bilemiyorum. Sirketin Red Business'i patlatcam sanirim.

Ayrica kitap okumak icin firsat dogdu. Oh cok iyimserim.

Hakikaten igrenc bir gunun sonuna dogru bana pür nese gelmisti. Once Cinlilerin yanina gittim.
Cu'ya mail atip, gel seni yanagindan opebilirim yilbasi icin dedim. Cevap gelene kadar yanina gittim. Senin kafan arizali dedi bana. O sirada yamagim geldi. Tamam ikiniz opusun dedim. O da ban siz ikiniz opusun dedi. Te allam.
Bunlarin ve benim esas yilbasim 21 ocak. Isyerinde kaldiklari icin sanirim 1 gun izinleri olacak. Internette "dansoz" arat ve bizim sirketten iste dedim. O ne be dedi. Neyse ki tercuman odaya girdi. Aratti ve ooo cok good (iyi) dedi.
Sonra da bak bir de su hareket (nah hareketi) hayir demek dedim, bizim sirket yetkilisinde kullanabilirsin.
Yemedi tabi. Adam Asyali nihayetinde. 
Dansoz konusunda umutluyum cunku dun bir atolyelerine girdim bunlarin. Adam nasil ugursuzsa, 4 tanesi yanyana. Bir tek buna giriyoruz. Biz, misafirler, denetciler sadece bu atolyeyi seciyorlar. Evet girdim atolyey duvarda SOK gazetesi yapistirilmis. Ay ben sok! Cunku dort sayfa bikinili kadin fotograflari var. Kaldirin lan bunu burdan dedim.
Yanimda da 4 tane erkek sirket yetkilisi var. Ben varim diye zaten gazeteye bakmadilar. Ben de soylenip soylenip, kamp alaninda tamam asina ama burasi olmaz diye diretiyorum.
Ic taraftaki delinin yanina girdim ben de. Bu adam metal isleri ile ugrasiyor. Tornaci aslinda. Cnc tezgah ahahahaha
Senelerce kursuna maruz kalmis bence. Deli sapkaci teshisi koydum. Bu hastaligi bence en iyi Zeugma anlatir. 
Delinin dukkandan ciktim, sokmusler. Adi Jilang olan benim Cihan dedigim adam mutemadiyen sorun yok, sorun yok diyor. Tamam dedim. Ciktik cumleten.

Bir onceki gun dedikoducu Guvenlik'ten ogrendik ki, cuval icinde kopek sokmaya calismislar iceri. Durdurmuslar. Ve bu olay 2km otede calisan bir adam tarafindan bana soylendi bugun. Haberim yokmus gibi davrandim.

Cin yilbasini kutlasalar da, bazilarinin kafa yeni yilda. Is icin iyi degil. Gevsememeleri lazim. Ama is yerinde epey sorun var.

Ustelik ugursuz bir yonetici sahadan ayrilmadigi icin bence. Ve kopek de yaralandi. Hava cok soguk diye saniyorduk, kulubesinden pek cikmiyordu. Ben pgle yemeklerimin etlerini ona ayiriyorum. Kamyoncusu, kepcecisi de ogrendi, kikirdakti, yemek suyuydu herkes bir seyler veriyordu.
Kopek de nasil sakin, uysal beni gorunce oturuyordu.
Ovunerek dedim ki, "kopegi baskasi da egitiyor galiba, hemen oturuyor".

Isin asli oyle degilmis. Beden tasmasi dar gelmis. Bedenine yapismis. Acik yara olmus. Cok kizdim kendime. Belli ki bir sorunu var. Sadece yemek vermekle bitmiyor bu is. 
Hemen fark edip kesmisler tasmayi. Ama acik yaraya yapisik haldeymis. Babasi veterinere goturmus. Ben de uvey anneyim ben, nasil bir insanim, hayvan boyle mi sevilir diye dovunuyordum.
Geldiler. Kafasinda yaradan uzak dursun diye koni var tabi.
Kopek zayif gorunuyordu. Tasma cikinca bildigin koc kadar olmus.

Cok kotu hissettim kendimi.
Yaraya mavi bir sivi suruyor babasi. 
Soguk diye de ofiste jpkucuk bir tuvalete tikiyor. Ben kendi ofisimi teklif ettim ama ilac surcekmis, antibiyotik vercekmis diye olmadi. Neyse binada dolasiyor hayvan. Bizim odaya girdi. Sapsari isedi. Yarayi da arka ayagi ile kasimis.
Hayvanin arkasinda yesil pati izi vardi. 
Ilkokul resim bilgim sari+mavi = yesil ama idrar neticede. 

Baskaaa, bugun sabah 1 ay veya daha fazladir icmedigim limonlu ilik suyuma basladim. Birkac aydir ictigim sigarayi biraktim. Sosyal iciciyim zaten. Bastan otlakciydim. Otlakcim sigarayi birakti 4 gun falan. Ben de iadeyi nezaket paket almaya basladim. Veee her gun bir paketi 4-5 kisi icmeye basladik. 

Bitti.

Sabah yogama bir aerobik ekledim. Cok soguk ama sabah ter icinde uyaniyorum. Menopoz olabilirim hahahagagshd

Dusumu da aliyorum.

Yilbasini evde gecircektim de, hmppf atlayip Izmir'e gidebilirim.

Yeni yil yazimi da kafamda kurdum. Belki yazarim bugun ama yazmadan evvel hayal etmem, sindirmem lazim.

Temel dilegim adalet. Amin bin.

Sevgiler,
Jardzy. 30 Aralik 2016
Kalorifer petegi dibi

No comments:

Post a Comment