Saturday, December 10, 2016

25 24 23 22

Toptan sukurculuk.

Iste ben gecen gunlerde oncelikle nefes alabildigime sukrettim.
Isler yogundu bu surede.
Is yerinde bir adam var. Is yapmiyor. Baska bir firmada. Onun islerini benim sirketim, benim yapmami bekliyor. Itiraz ettim baslarda. Tabi benim is yapmak istemedigim kanisina vardilar. Cunku benim sirketim isguzarlara prim veriyor. Neyse...
Ben de yapmaya basladim adamin isini. Aylarca adamin onune baligi pisirdik, koyduk. Simdi sirket diyor ki, bu adami atalim. Adam bizim sirkette degul, hatirlatayim. Ay icim sisti anlatirken.
Adama ben de cok kiziyordum. Sonra farkina vardim. Adam iyi olsaydi, bu sirket beni atardi isten. Ahahah oyle bir sacmalik.
Gecen gun kazasiz gunler dilediktrn bir saat sonra kazamiz oldu. Cok kizmistim. Sonra bu adamin tembelligine sukrettim.

Dun bas dusmanim adamla konustum. Sakince. Sinirlenmeden. Buna da cok sukur. Benim aylar once bunlara soyledigim bir sey vardi. 
'Sen demistin, dogru demissin' dedi. Cok sukur. 
Ama ici hala fesat. Umarim o fesatligi benden uzak olur.

Bir baska sukur vesilesi de, gece ve gunduz kapattigim kalorifer peteklerim olsun. Bugun bu saate kadar acmadim ama hafifi serin oldu, gunes gitti.

Bugun, cumartesiye ozel de, araci vizeye goturdum.
Seneledir gorusmedigim arkadasimin yas gunuymus. Kendisini benim gibi dogaustu olaylara takmis halde bulduguma sevindim. Uzun sure telefonda konustuk. Izmir'deki her arkadasim gibi onun icin Izm'e gitmemee israr etmis olmasina ragmen, beni bir falciya goturme sozu verdigi icin ikna oldum ahahahaha
Bir baskasi grup da bugun bekliyor ama gidemicem. Birisi Izmir cakrami acsin.
Neyse, tuvturk'e donelim.

Benden sonra gelenler siraya girdi, ben hala bekliyorum. Yaninda engelli bir oglan olan bir kadin vardi. Bana dogru geldi, ates istedi.
Verdim. Oglan elimi tuttu.
Korktum. 
Insanligin geldigi yer burasi iste. Ozel okula gidiyormus. Sordum.
Sonra diger elimi tuttu vs.
Ben konustuklarini anlamiyorum ama kadin anliyor. Konusuyor cocukla. Sonra bunlarin adi okundu, araci kanala aldilar. Benden sonra gelmislerdi. 

Iceri girip olay cikarsam mi cikarmasam mi, bunun da bir nedeni vardir, sabirli olmaliyim. Hayatimdaki en buyuk sorun bu olsa gerek, torpulemeliyim vs derken, bekledigim sey geldi.
Sirkette cok sevdigim sofor genel mudurun araci getirmis :)
Konustuk.
Susamistim. GMnin aracindaki sulardan birini aldim. Benim arac cikinca S gitti.
Ben de benim arabada aylardir beklemis yarim su siselerini silecek suyu yaptim. O esnada sokak kopeklerine bir kadin yemek verdi.
Alfa yemegi yiyor, yaninda suran iki kopege hirkiyor bir yandan.
Isimi bitirdim. Hirkayan kopek bana dogru geliyor. Ben de az egildim ve kopegi sevdim biraz. Suyun tamamini dokmeseydik, su icirebilirdim.
Kopegi bir sure sevdim ve gitti.

Engelli cocuktan korktugum gibi kupeli ve hirladigina sahit oldugum sokak kopeginden korkmadim.

Yas gunu olan arkadasim hayatimizdaki insanlarin bizim aynamiz oldugunu hatirlatmasi ile yapilacak cok dusunme isim var. Hatirladim.
Kutahya'ya termal otele gidip, keyif yapicaktim. Yer yokmus, vazgectim. 
Pamukkale'ye gitmeyi planliyorum ama haftaya.

Bu sene kart etkinligi ne durumda bilmiyorum. Ama az bir miktar kisiye kart atabilirim.
Kirtasiyeye gittim. Kartpostal sordum. Yok. 
Marketlerde defter vs satiliyor olmasina ne diyorsunuz dedim.
Cok kiziyormus kirtasiyeci. Gecen kozmetik dukkanina girmis ve orada defter, kalem satildigini gormus.
Ben toka satiyor muyum? Herkes kendi isini yapsin dedi.
Dogru dedi. Ama ben karpostalimi kendim yapicam.

5 kisilik ailem varmis gibi yaptigim pazar alisverisi sonrasi meyveleri recel yapsam iyi olacak.
Ama once Izmir'in bende yaptigi tembellik etkisi ile, gevsekgtlu bir Izmir buyutmesi olarak gevis getirecegim.

Marmelat da olur. Evet.

8 comments:

  1. İş yerlerinde işgüzarlar iyi prim yapıyor. Ama yöneticiler ve patronlar bu tip adamlara nasıl bayılıyorlar anlamıyor. İş dünyası bir garip dünya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hayalim part-time calisip bunlardan uzak olmak.
      Ama bu gidisle davalik olacagiz gibi gorunuyor.

      Delete
  2. Yahuu accık banada anlatsan şu dolunay vedalaşma işlerini şu supernatural olayları :) bende çok meraklıyım sjjhıasddd:) Facı neredeymiş $-$

    ReplyDelete
    Replies
    1. A hemen anlatayım :)
      Ben bir de kordon kesme olayına girdim dün ehehheeh

      Falcı Kemeraltı'ndaymış. Randevuyla bir kafede çalışıyormuş. Anlatıldığına göre fantastik ve birebir. Ama isim, mekan vs vermiyormuş. Giderken seni de götürelim mi?

      Delete
  3. $-$ dırın dırınnnn hazırım . en sevdiğim şey. kemeraltında sevda kafe mi bir yerler duymuştum ama gitmedim hiç.

    ReplyDelete
  4. Bu sefer Flörsheim diye bir yerden bağlandım (artık sana yorum yazmadan önce yandaki haritadaki yerime bakmak bende bir tutku oldu) eğer bulabilirsen bana Flörsheim'a bir kart atabilirsin ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      Ben de bakiyorum arada.
      Atarim elbette. XD

      Delete