Thursday, December 29, 2016

3

Bana kırmızı don alacak bir tek arkadaşım bile yok diye düşünüyorum birkaç gündür.
Buralar hep tanıdık dolu. Pazarda, sokakta birçok tanıdıkla karşılaşıyorum. İzmir mahalle, okul arkadaşları ile dolu. Hepsi ile bıraktığımız yerden başlayacak durumdayız. Sevmiyor değilim ama bir tuhaflık var. Bir yerden sonra hepimiz farklı olaylar yaşamışız. Anılarımız farklı. Birbirimizin ortak değerleri var ama az vs.

Tam bunları dile getirirken maili açınca buraya yazsam bu mu yea diyebileceğiniz ama benim çok hoşuma giden ve beni ağlatan güzel bir yılbaşı mesajı aldım.

Çok şükür uzaktan seven insanlar var hayatımda da, böyle anlarda beni mutlu ediyorlar.

Yalnız kalmayı ben seçiyorum. Ama insan özlemim olunca da yaklaşmıyorum. Tamamen benlik bir durum. 

Üzüldüğümden değil ama arada canımı sıkıyor çünkü bu insanlar birçok şeyi benden bekliyorlar. Ben de yoruldum bu durumdan.

Sulu kar var. Dünkü tutmamış. Zaten iş yerinin güney yakasında kar falan yoktu. Hepi topu kot farkı 20dir. Burası Moskof orası Azerbaycan falan. 

Bugün 9:53 yeni ay.

Kafamı toplayıp, yazıp çizeyim.
Sevgiler,
J


2 comments:

  1. Ben de az önce diyordum ki,Jardzy'e iyi yıllar dilemeliyim.(Yazıyı okumamıştım daha) İyi Yıllar Jardzycim...Uzaktan sevenlerden M.Mert

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim Sevgiili M!
      Iyi ki varsin. <3

      Delete