Friday, December 2, 2016

30

Bugün vasat bir gündü ancak Cuma olması bile yeterli.
Çarşamba günü işi tatil yaptım kendime. O yüzden aslında çok da etkilenmedim. Dolayısı ile bugün fazla mesaiye bıraktım kendimi. 

Onun dışında, bir şey de bulamadım.

Sıkıcı bir gün oldu benim için.

Cuma, haftanın son iş gününe, benim için bitmiş olmasa bile şükürler olsun.

Ayrıca, ananemin ameliyatının iyi geçmesine de şükürler olsun. Cilt kanseri olduğunu öğrendik.

Beyaz saçlı, beyaz tenli, mavi gözlü kadın <3

Öperim,
J.P.

9 comments:

  1. büyük dedem,dedem, ananem, o kadar çok cilt kanseri var ki bizde, köyde güneş altında çalışmaktan...geçmiş olsun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aynı durum.
      Tütün tarlaları vardı, hatırlarım. Tütün dizerdik küçükken.
      Size de geçmiş olsun.

      Delete
  2. Çok geçmiş olsun, beyaz ten güzel ama cefası çok.. Benlerimze baktırmak lazım bir de ara sıra di mi?

    ReplyDelete
  3. Gecmis olsun Jardzycim. Bu ara biraz geriden geliyorum, anca okudum. Anneannene acil sifalar.
    Sevgiler, M

    ReplyDelete
  4. Allaalla, bir sonraki postuna yorum yapmisim ama bu yaziyi gormemisim. Nasil okuduysam, nasil kafam daginiksa su aralar :-|
    Yine ben M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mick
      Yil sonu bitsin diye bekliyorum, yoksa yazicam

      Delete
  5. Merakla bekliyorum. Mucuk
    M

    ReplyDelete