Thursday, December 1, 2016

31

Yine bir girdaptan, sıkıntılar silsilesinden kafamı doğrultuyorum.
Sene başında 2016 benim yılım olacak demiştim sanırım.

Kısmen oldu. Onları sene sonu yazısında anlatacağım.

Ancak bu tür girdaplarda beni düze çıkaran en etkili uygulamalardan biri şükretmek.

Daha önce de yaptık blog dünyası olarak.

Bugünün benim için minnetleri;

- tatlış iş arkadaşlarım 
- tatlış Dingiliz müdürüm
- tatlış ve sapkın sevgilim
- işyerindeki köpek
- tatlış bişiye dönüşen kanlım.

Çok teşekkürler.

Sabah ofisin kapısı çaldı. Jili gelmiş. Bana dışarıyı gösteriyor. Kalktım baktım. Köpek kaçmış yine. Kapıyı tam kapatamadan çıktı büyük ihtimalle. Benden köpeği yerine götürmemi istedi.

Evet, köpek yakalayıcısıyım. Gurur duyuyorum. Köpek kaçınca, "J sen sokarsın bunu yerine, bize gelmiyor" diyorlar.

Bu arada, buna da şükür, köpeği artık zincirlemiyoruz. Nihayet en başından beri söylediğimiz şekilde, binanın arkasına tel çit çektik. Özgürce dolanıyor. Kulübesini de yalıtım malzemesi ile kapattılar.

Sabah köpeği sadece "gel bakalım" diyerek köyüne götürdüm.

Bu köpeğe özel teşekkürler. Bütün sinirimi, stresimi alıyor.

Bir yerlere yazmasanız bile, her akşam düşünseniz yeter. 
Dünyadan yakınmakla, daha kötü hale getirdiğimize ikna oldum.

Tüm spiritüeller, büyüklerimiz sevgiyle bakmanın öneminden bahsederken bunu es geçmeyelim.

Pisliğin içinden çıkmanın, ülkeyi istediğimiz, özlediğimiz hale getirmenin yolu bile bundan geçiyor. 

"Dünyayı güzellik kurtaracak
Bir insanı sevmekle başlayacak her şey"
Zülfü Livaneli

4 comments: