Tuesday, December 20, 2016

M.

Dün akşam posta kutumda ilk defa elektrik faturası dışında bir şey vardı.

Aaa baktım kart gelmiş Almanyağ'dan. Sevgili C!!!

Alıp eve koştum. Kartın içinde güzel dileklerle birlikte kavuniçi renkte bir tüy çıktı. M yollamış.

Haberi verdim tabi. Tüyü aldığıma M. çok sevinmiş.

O zaman farklı bir mutluluk hissettim. Dünyada tek bir çocuk mutlu olsa, tüm dünya mutlu oluyor.

Hala sırıtıyorum mesela aklıma geldikçe M'nın sevinmesine.

Sonra sabah kalkar kalkmaz, bugün hepimiz birer çocuk sevindirsek, dünyayı böyle kurtarırız diye düşündüm.

Neden olmasın?

Dünya çok kötü artık çünkü çocuklar mutsuz..

Bir çocuğu mutlu etmek ne kadar zor olabilir ki, üstelik biz onlar kadar mutlu olabiliyorsak?

Not: Ben hala kartlarımı hazırlayamadım. Sanırım yapıp, fotoğraflarını çekip, gif olarak mail atıcam :/

Sevgiler,
J.

6 comments:

  1. Çok sevindi, ben tamamen unuttu sanıyordum ama "aaaa gitmiş mi şimdi türkiye'de mi, uçakla mı gitmiş" türü bin milyon soruyla olayı birkaç defa daha anlattırıp "sonraaa J. teyze açmış zarfı bi de ne görsün, kavuniçi tüy çıkıvermiiiiiş" edasıyla anlattığım o zirve noktasında ellerini bile çırptı :D Çok kekolar yaaa çok güzel hakikaten, aynen katılıyorum, keşke 3 yaş "kabullenişi ve mutluluğu" olsa hep..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok tatlı ya.
      Hala gülümsüyorum.
      Ne güzel bir duygu..

      Delete
  2. Çocuk sevinci insana umut veriyor, daha bir sevinç veriyor :-)


    ReplyDelete
    Replies
    1. E o zaman şeker de yedirelim!!
      Uzun zamandır bir smiley kullandığını görmemiştim Aze!!! :D
      Miçk

      Delete
    2. Sağol dikkatin için:-) Biraz dışarıdan biraz içeriden be Jardzy. Hayat giderek zorlaşıyor bu topraklarda

      Delete
    3. Yine de başımız dik durmalıyız, yoksa onlar hedeflerine ulaşacaklar!

      Delete