Thursday, December 15, 2016

P I N A R

Hafta başı olmalı.
Zhu'nun ofisine gittim. Hepimizin masası boktan. Hep dağınık. Üstelik onlar sigara da içiyorlar. Ben içirtmiyorum ofislerde. Kış için tek odayı sigara odası yaptık. Vee konuya dönüyorum.

Baktım masadaki kağıtlar arasında, yukarıdaki var. PINAR yazıyor.

Aldım elime kağıdı, bağırıyorum; "Kim bu Pınar?!?! Kim bu kadın?!?!" Bir yandan da gülmeye başladım tabi.

Benim Çinlim "bilmiyorum" demez mi?
Elibelinde pozuna girdim.
"Kim bu kadınnn, kimmmm?!?!?"

"Sen yazdın" dedi. 
Kafayı sallıyorum hayır hayır!!

Ertesi gün de, alakasız bir anda, sahada Zhu Pınar dedi. 
Bugün de şenayizneayrıldı'daki fotoğrafı görünce, Zhu'ya yolladım. "Pınar'ı sabah bahçede gördüm" diye.

Çünkü bizim bahçeye çok benziyor!
Fotoğrafını bulamadım. Ama arkadaşlardan biri domatesleri turşu yaptı. Yiyoruz.

7 comments:

  1. kulağım çınladı, tevekkelli değilmişmişg.

    ReplyDelete
  2. Ortada kadın yok kız yok. Belki de PINAR süttür o.

    Neyse, elibelinde motifi kaç türlüymüş öğrendik bahaneyle..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorduk sut mu su mu diye. Bilmiyorum, ben yazmadim dedi :))
      Kilim hikayelerinin hastasiyim. Vakit buldukca okuyup, arastiriyorum.

      Delete
    2. Aaa çoraplar da benim ilgi alanım! Kenan Özbel'in kitabı var bende. İstersen yollayayım. (Maalesef İngilizcesi ama İş Bankası yayınlarından). Motifler inanılmaz.
      ltg

      Delete
    3. I speaks Engleesh :D

      Çoraplar da mı varmış, vayss!!!!
      Bekliyorum.

      Delete
  3. Blogun sol üstündeki de kilim motifi. Yeni çözdüm. Yuh!

    ReplyDelete