Monday, January 23, 2017

Heyecan

Bu sabah fark ettim ki, cidden hayatımda eksik olan şey bu.

İzmir. Senelerce yaşamışım. Keşfedecek herhangi bir yeri kalmamış. Tamam çok yer değişmiş geçen gün bir tünele girdim, Konak'tan çıktım, vaauuv falan ama İzmir aynı İzmir neticede.

Bir tanıdığım yeni bir işe başlayacak. Adamın yerine kendim heyecanlanıyorum. Yeni bir ülke, yeni bir şirket, yeni insanlar, yenilik, keyif vs.

Belki de Doğu'daki hayatım, hayatı anladığım yıllardı ve ondan ötürü keyif aldım. 

Tamam kış ayları falan ama oturup düşününce nereye gidebilirim diye, "ya şurayı da görmedim, gitmek lazım" dediğim yakında herhangi bir yer yok.

Gerçekten heyecan lazım.

Kendimi senelerdir hazırladığım, aletini edavatını aldığım resme başlamalıyım diye konuşuyorum ama o da çok atıl.

Bana yeni bir heyecan, soluk lazım. Valla Ege'de yer çekimi çok güçlü, sürünüyorum...

10 comments:

  1. Düşündümde ben de, bulamadım... Düşün be jardzy, düşün. vardır herkesin bir "aşkı",

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ege'de aşk ne arar yeaaa!! :D

      hiçbir şey tat vermiyor.

      Delete
    2. Aşk'tan karşı cins aşkını kasttemiyorum ha, bir şey yapmaya olan aşk. Sen yok diyorsun ya, vardır be diyorum ben de...
      Aman ne bileyim. Haklısın belki de:-(

      Delete
    3. Ben de aynı şeyi söylüyorum Azecim. Ege ve gevşek gtlü bizler. Hayat sakin ve yavaş. O yüzden aşkla yapmak isteyeceğim, heyecan duyacağım bir şey yok diyorum. İnsan demiyorum. İnsan var zaten biliyorsun, devam ediyor o.

      Delete
  2. heyecan planlayıp programlayarak değil de bir şeylere göbekleme dalınca mı oluyor acaba diye düşündüm okurken. yani ani bir karar almak ve başka bir yere gitmek, bi şeye yazılmak, bir şey denemek, birini aramak ve hesapta olmayan bir şeyler yapmak lazım sanki bacım. yoksa sabah 9 akşam 6'dan heyecanlanmak zor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elbette planli seyler bekledigim heyecani vermez. Ama kesfetmenin heyecani yok burada. Senelrce burdaydim.
      Bugun instada bir arkadas Aliaga'da bir selalenin fotografini koymus. Ilk defa gorunce aaa deyip gosterdim. Cevap su; "ne ki bu? Ufacik bir su" Tekrar baktim hakikaten selale bile demezsin.
      Anlatabildim mi?
      Bilindiklik beni boguyor. Temmuzda o dediginden yapmayi istiyorum. Cekip gitmek!

      Delete
    2. izmir kısmına yorum yapmamıştım ama derdini anlıyorum tabi ki J. benim de 18 yılım geçti ve sonrasında tamamen koptum gittim ordan. şimdi 3 günlüğüne de gitsem sıkılıyorum. hele yeniden izmir'de yaşamayı hiç düşünmüyorum. yaşlanınca bile. bence izmir overrated. groundhog day gibi şehir. güneş, körfez, bira mira tamam da hep aynı be.

      Delete
    3. Evet, bence de overrated.

      Delete
  3. Senin düşündüklerini ben de bu sabah düşündüm.. Fark ettim ki son zamanlarda tek heyecan rüyalarımda, hatta dün kocaya dedim, sadece rüyamda yaşıyor gibi hissediyorum, baya eğleniyoruz senle adam.. dedim.. Yazık be bize..

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)

      senin bir sürü meşgalen var. iki çocuk, bir koca ve ev. hadi senin vaktin yok, ben??!?!?!

      Delete