Tuesday, January 17, 2017

İdris

Yaradanına kurban olduğum. kehkehkeh
İdris beni çağırıyor.
Diyor ki, "14 Şubat'ta benim yarim olur musun?"

Olurum valla, yarın da olabilirim bakarsın?

E tabi bu adam beni neden yemeğe davet edip, imalı imalı "tatlı olarak istediğin her şeyi alabilirsin" desin ki?

Arkasında tabi yardım, para toplamak vs işleri yatıyor. Olsun, yatsssın. 

İdris'çim bu hayır işlerinin maşası olmuş. Ben de tutarım o maşayıı!

Ben de katıldım. Şu an 10 adet katılımım var. Benden manyak ve daha zenginler 15.000lik katılım falan için para yatırmışlar, da ben beleşçiyim velakin inancım yüksek.

ahaehsehr

Ay olursa görürüm o vakit. Kendimi porofesyonel yaşam koçu ilan edip, yeni bir linkedin hesabı açarım. 

Uçak parası için açık artırma yapıp, birisi ile yemeğe mi çıksam??!

ha ha haa
ay canım çok sıkkın, saçma sapan işler.
<3 İdris <3 
Reyizim İdris

9 comments:

  1. böyle işlerde hep female sexuality görev başına çağrılır ya, tersi olunca tuhafıma gitti bi an. ama dediğin gibi, idris çağırmış, ben de 2 dakka tereddüt etmem, hemen bir meta olarak görmeye meylederim kendisini :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sen de katıl hemşire!!
      O yüzden paylaştım :)
      J <3 İdris

      Delete
  2. ben de katılayım. seçilirsem bebeyi idrise bırakıp volkanla raks ederim. uzun uzun öpüşürüz.

    açık artırmayla uçak parası beleşlemek de mantıklıymış :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Secilirsen ben giderim, sen opusceksen bebeye ben bakarim yaaaa!

      Delete
  3. Ben kazanınca sana bırakamam, çünkü İdris. Ama bir yandan da vicdan yaparım, çünkü Jardovski. Şimdi bir İdris yüzünden aramız mı bozulsun? Yok katılmayacağım. Seni seçtim.
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idris paylastikca cogalsin
      Ahahahaha

      Tesekkur ederim. Beni sectiysen hakikatten guvenini bosa cikarmam. Belii sadece kita olarak Abd'de yasayanlari sececeklerdir. O zaman zaten senin Idrisim Reyizim.

      Delete
  4. Replies
    1. Beni mi İdrisçiğimi mi Mari Hanım?!?!?? Ö_Ö
      :D))))))

      Delete