Friday, January 13, 2017

Polis Muhittin

Bu kar sevinci ile çekilen fotoğraflardan sonra ay başıma gelen hemşireeler, abiler, amcalar, kardaşlarr!!!

Bir genç var. Çinlilerle fotoğraf mı çektiriyoruz, ertesi gün "hadi benle de", kardan adamla mı çektirdik, "e hadi benle de" diye sürekli talep ediyor.

Bizim fotoğrafları gördükten sonra, istedi diye çıktık çektirdik. Kalbini mi kırcam?

E tabi fb'a koymuş. Dün akşam telefon çalmış, bakmış polis Muhittin abisi (ismini değiştirdim). 
Beni sormuş. Kim bu demiş, ne iş yapar?

Meğer bu civarda bir intihar bombacısı kadın arıyorlarmış da, ona benziyormuşum!!

O da anlatmış hakkımda bildiklerini. Zaten daha önce de bu bölgede çalıştığım için bulmuş gbtme bakmışlar.

Anlatınca çok güldüm de, sonra bir endişe geldi. Tee allam. Kadına ait fotoğrafı da görmüştüm önceden. Uzaktan benzetmiştir de, karşı karşıya gelsek yanıldığını anlar, eminim. Çünkü benim burnum büyük!!

16 comments:

  1. Geçmiş olsun:) Hem sinir bozucu hem komik bir durum, güldüm ama affola:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komik ama ulkenin durumunu dusununce linc bile edilebilirim. Sonu olum!
      Ben yine de gulmeyi tercih edecegim.

      Delete
    2. Kesinlikle o ihtimali de düşündüm. Aman Allah korusun, dillendirmeyelim:(

      Delete
  2. Yuh! Kimseye kalbini mi kırcam, demezsin artık bundan sonra.
    Bu olayı örnek gösterirsin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cocuk kotu niyetli degil ki :))

      Gun boyu patlatirim, usuyorsan isitayim. Bir patlatmaya bakar diye dalga gectim. En komigi ondan geldi. Lokum getireyim de oyle patlatayim dersin heheheh

      Delete
    2. Çocuk kötü niyetli demedim ki zaten:)
      Olayların akışı kötü...

      Delete
    3. Bakalim, bir sekilde kamu olumu olacak sanki :)

      Delete
  3. hagdshfa : )))

    bir kez beni de bir polis ısrarla aradıkları terörist birine benzetmişti. kimliğime uzun uzuuun baktı.

    ben de seni black mirror, 3.sezon 2.bölümdeki Sonja'ya benzetiyorum, hıh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yav dizi seyretmiyorum ben. Bana yol goster, nasil izleniyor bu laptopsuz, pcsiz.

      Delete
    2. Hemsire bu kadin bildigin afro-amerik hjdgsajhgdasjdgjahsdgws

      Delete
  4. Geçmiş olsun, başına gelenleri okurken geriliyorum, umarım çok etkilenmezsin...adresini yollarsan sevinirim, çorum leblebisi yollayacağım

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sana cevap yazmistim ama yayinlanmamis.
      Size de gecmis olsun. Operim ikinizi de. Gerilme, gulmeyi tercih et.

      Delete
  5. Allah Allah. Nereye gitmiş olaylar.

    ReplyDelete
  6. benzetmek? bkz. polisin sosyal medya kullanımıyla imtihanı. hadi yine yırtmışsın bacım =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daha belli degil.
      Hala sabah aksam karanlik :)))
      Bugun eve yururken polis aracindaki adam bana dondu bakti. Hayirlissssi

      Delete