Friday, January 27, 2017

Sihirli Değnek Arayışı Nr: 59863

Ni hao!
Yeni bir ay takvimi yılımız kutlu olsun. Mutlu ve huzurlu ve adil ve sağlıklı olsun. Çinlinin elinden telsizi alıp iyi yıllar diledim, sonra da iş yerinde bağırdım. Dışarıda kimse yoktu ama olsun, yanımdaki 3 Çinli duydu.

Yine mi planetler ters dizildi, Merkür mü geriledi, Jüpiter mi Mehteran takımında, nedir?! Hepimiz bir gerginiz.

Şahsen her zaman dediğim gibi tek bir sihirli değnek dokunuşu ile dünyamı değiştirmeyi isterim kendi ezelimden beridir. 

Dün kalp ağrısı falan derken, kardiyolog da bulmuştum ama yine en büyük hekim Googlea bir sorayım dedim.

Bu sefer karşıma MUDRA çıktı. Ben de sabah randevuyu iptal ettim. 

Mudra nedir?

Sanskrit dilinde, mühür anlamına gelirmiş. 
Uzatmadan parmaklarımızla yapacağımız yoga.

Kimisini oturarak, kimini ayakta, yatarak falan yapabiliyoruz. En sevdiğim tembel işi şifalanma türü. Mis gibi!!

yüzden bu sefer birlikte deneyelim istiyorum.

Zira kollektif olarak 2016yı boktan bir yıl haline getirebildiysek, kollektif olarak dünyayı kurtarabiliriz.

Bu konuda bir sürü kaynak mevcut internette. O yüzden ben size kaynak veremiyorum. Hangisi ilginizi çekerse aratıp, okuyabilirsiniz.

Benim bugün aramadan bulduğum, karşıma çıkan mudra; Ksepana Mudra.

Negatif enerjiden temizlermiş bizleri. Bitirmek istediğimiz ilişkilerde güç destek sağlarmış. (Bu da bizim iş yerinin bulunduğu köylü ağzı "gelmezmiş, gidermiş" vs)

Şimdi bu enerji işlerine ağız berkitenler olacaktır. Anlıyorum. 

Ben yine de denemelerini tavsiye ederim. Beynimiz bilgiyi elektrikselleştirerek nöronlarda akson akson iletirken, parmak uçlarımızdan kendimize tekrar elektrik verme düşüncesi beni heyecanlandırıyor. Kendimden elektrik almak istiyorum.

Bakınız:
Adres: Vatikan Sistine Şapeli
Kaynak: İncil

Başka bakınız:

Adres: google film siteleri
Kaynak: Hayal gücümüz veya götümüz.
maserhakerhkejr

Ay uzatmayayım, biraz önce kamburu salmış otururken, şu Ksepana'yı yaptıktan sonra üzerime bir taşak geldi affedersiniz, keyiflendim. 

O yüzden ısrar ediyorum.

Yalnız bu mudraları görsellerden aratıp tak diye yapmıyoruz.
Bazılarının süreleri de var.

Ksepana mesela 7 - 15 nefes boyunca yapılabiliyor. Unutmayalım ki hiçbir madde zehirli değildir. Zehiri ilaçtan ayıran dozdur. Dozumuzu kaçırmayalım.

İşin özü işte size Ksepana Mudra!

İki elli bişi olduğu için görselleri internetten araklayıp, bilgileri de oradan buradan derleyeceğim.

Önce koşullar!! Biliyorum hemen atlayacaksınız benim gibi.

1 - İşaret parmaklarınızı birbirine içten yaslayınız
2 - Her iki elin diğer parmaklarını kapatınız
3 - Diğer parmaklarınız ellerinizin dışında kapalı dursun
4 - Baş parmaklarınızı birbirinin üzerine kapatınız
5 - Oturur durumdaysanız, işaret parmaklarınız yeri işaret etmelidir
6 - Yatar konumdaysanız, işaret parmaklarınız ayaklarınızı işaret etmelidir
7 - Her iki elinizi de rahat bırakınız
8 - Mudrayı bu şekilde 7 ila 15 nefes arası tutunuz ve nefesinizi dışa verişinize odaklanınız
9 - 3 kere iç çekiniz
10 - Daha sonra ellerinizi avuçlarınız yukarıya bakacak şekilde üst bacaklarınıza yatırınız.
Görsel kaynağı / Resource:
http://sonofearth.org/mudras/ksepana-mudra/ 


Oh elektrik gençliği!

Hadi bu da sevgimden gelsin!

İşe yaramayan olursa başkasını denesin. Amaç negatiflikten arınmaksa bu yolda her şey mübahtır. Yeter ki hepimiz mutlu olalım.

7 comments:

  1. Jardzy'cik, teşekkür ederim, hani kalıp bir laf vardır, düşünmen yeter derler ya, keşke kalıp olmasa da ilk ben söylemiş olsam. Blogum ve onun sayesinde tanıştığım bir kaç kişi, bazılarıyla yüz yüze görüşebildim bazılarının değil, benim hayatımdaki doğal güzelliklerden saydığım, zenginliğim. Koşulsuz sevgi ve destek veren şahane bir organizma gibi. Teşekkür ederim. Yaptım mudra'yı. Şimdi tespih meditasyonu yapacağım. Ama lütfen kardiyoloğa git. Varsın boşuna geldin desin. Keşke gelseydin demesinden iyidir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne guzel.

      Sifa olsun. Her seyimiz yolunda gitsin.

      Delete
  2. ayy bu konuda dev gibi kaynak kitabı (mudralarla şifa) bi arkadaşıma hediye ettiydim. bilsem sana hediye ederdim. bu arada o bahsettiğin gerginlik yeni ay öncesi gerginlikmiş, bir astroloji sitesi böyle diyordu. bu haftadan itibaren insana benzeyecekmişiz. hadi fingers crossed..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah su planetler!

      Canimiz sagolsun. Ben artik yildim. Tum inanclarimi toptan inkar etmek uzereyim :))
      Hadi finger tips touched eheheh

      Delete
  3. Replies
    1. Kaybedecek en fazla 7 nefesimiz var!

      Delete
  4. 2 gecedir kesintisiz uyuyorum, alakasi var midir ki?

    ReplyDelete