Monday, February 6, 2017

Dolunaydan once...

Sanirim bir seneden fazla olmus. Saclarimin uclari, cektikce uzayan keceye donunce kuafore gittim bu aksam ustu.

Amacim saclarimin cabuk uzamasi ve biraz da insana benzemek. Yoksa The Simpsons'taki sideshow bob gibi bir yaratik olmak uzereydim. 
Dolunaya birkac gun kaldi. En son dolunay oncesi kafamin bir kismini kazitmistim da cabucanak uzamisti. Hayallarda yasamaktayim.

Kadin biyiklara "yapistirayim" dedi de, dolunaydan sonra dedim. 

Bu sefer kuafore uzun vakit gecirince konustum kadinla. Daha dogrusu konusmasina izin verdim.
Eski bir calisani varmis. Kocaman memeleri varmis. O kadar buyuklermis ki, doktor emziremez diye kucultturmus. 
Neyse olay su, kizin cani birseyler cekince memeleri iyice buyuyormus ahahaha
Ay cok fena. Nasil bir belaysa.

Neyse 3 parmak sac kesimine ve kurutmaya 17 tl istedi. Az daha sabredip hakikaten bob gibi rasta mi yaptirsaydim.

Yaricapi sabit memelerim icin bir kadeh sarap iceyim bu aksam. Saclarim da sanki bir davete gidercesine normal gorunuyor. Bu endiseden siyrilmam lazim.

18 comments:

  1. Yeni saclarini gule gule kullan.
    Yalniz buyuk meme cok fena bisey, malesef iyi biliyorum :(( Cani bisey isteyince buyuyen ilk defa duydum ama! Ahahaha.
    M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim Sevgili M!
      Sen de devmemelerini gule gule kullan. Herkeste olmaz!
      Ama yani bir yerleri siser lafi dogruymus!
      Sen de bir dikkat etsene :)))

      Delete
    2. Kesin dikkat edicem ama simdiye kadar hic fark etmedim oyle birsey :))) Kih kih kih
      M

      Delete
  2. ya o meme büyümesi acaba şöyle bir şey mi? hani lohusa ve hamilelerin canı bir şey isteyince ya da kokunca yemek çörek''ay bir yeri şişmesin çabuk verin bir parça''derler,o hesap olmasın? Anadolumuzda bilinen bir deyiştir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben duymamıştım hiç ama kız lohusa falan değil. Demek günlük hayatta da oluyormuş.

      Delete
  3. Saç olayı mühim, hele sıkılmışsan, daralmışsan, ya kestireceksin ya boyatacak :) ben her ikisiniz de yaptım, enseden erkek tıraşı oldu biraz ama olsun;) bir de kuaförlerde hep ilginç bi muhabbet döner yahu kanun gibi !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yazın FameBeach'te uzun saçlarla dolanmak gibi bir planım var :D
      O yüzden sıkıldım ama bir süre daha uzatacağım. Eylülde kestiririm.
      Ben kuaförlerle çok konuşmadığım için, çünkü kuaföre gitmiyorum hehehe İrem'in saçının renklerine bayıldım.

      Delete
  4. 17 lira şaka gibi! benim kuaför küçük tırnağımı kesmez o paraya.
    dolunay ayrı mesele. bi tarafımızda patlayacaklar var, ama ne? bekleyip görüciiz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iki gecedir baykus otuyor, bir yandan depremler...
      17 lira az mi yahu? Yikamadi bile, fon de yok.

      Delete
    2. annemle bostanlı'da kuaföre gittim bugün. manikür + bıyık 25 tl tuttu, seni andım :D

      Delete
    3. ehehehehe

      iyiymiş. İst dışında farklı bir dünya var değil mi?

      Delete
    4. yahu hangi kuaför o ege. ben geçen hafta kesim +maniküre 140tl o_O verdim.
      J. hiç sesin çıkmıyor kuzum herşey yolunda mı?

      Delete
    5. İyiyim Ahu.
      Bir süre iş yerinde internetimiz kesikti de. Yazcak bişiy yok :D

      Delete
    6. ahu, atakent'in karşı tarafında kendi halinde bir kuaför. anneme sordum: ercan ergenler'miş kuaförün adı. başarılı valla, oralara yakınsan bi dene :)

      Delete
  5. Ay kaçırdım yine! Dolunayda saçımı kesecektim, dün müydü yaaa, uyuyamadık biz ailecek, kesin dündü!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet.
      Ben de bugun biyiklarimi aldirdim. Daha bekleyemezdim :))

      Delete