Sunday, February 5, 2017

Gezmekler

Bu bloga insanlari ceken temel sey yaptigim gezilerdi.
Sanirim hepimiz ozluyoruz.

Arada soldaki Sherlock Holmes basligi altinda ziyerete gelenlerden eski yazilari okuyanlarin geldigi sayfalara ben de bakiyorum.

Birkac zamandir karsima Unesco listem cikiyor. Ayrica artik bir UNESCO kentinde yasiyorum. Bahar gelince Benjamin ile burayi gezip gostermek en dogrusu olacak. Bana eslik etmek isteyenler mum diksin. Konaklama bedava :))

Birlikte gezmeye and ictigim Izmirli arkadasim yeni manita yapmis.
30 senelik arkadasi ile gezmek yerine yeni genc kizi tercih ediyor tabi. Hmpfff

Not: maalesef tablette link ekleyemedim.
Buradan onceden deneyeyim: Ahlat

  1. Kapadokya ve Göreme Milli Parkı (1985) (Gidildi)
  2. Divriği Ulu Camii ve Darüşşifası (1985) (10 kere Gidildi)
  3. İstanbul'daki Tarihi Yerler (1985)
  4. Hattuşaş: Hitit Başkenti (1986) (Gidildi blogda var)
  5. Nemrut Dağı (1987)  (Gidildi blogda var)
  6. Pamukkale ve Hierapolis Milli Parkı (1988)  (Gidildi blogda yenisi var)
  7. Ksantos-Letoon (1988)  (Gidildi)
  8. Safranbolu Şehri (1994)
  9. Troya (Truva) Antik Kenti (1998)
  10. Selimiye Camii ve Külliyesi Edirne (2011)
  11. Çatalhöyük Taş Devri Yerleşimi (2009) (gidildi blogda var)


Adaylar:


Ayrica Orijinal postta agladigim Gobeklitepe'ye de gittim :)

Heyecanlandim bak simdi!

6 comments:

  1. Çeken şey gezi idi ama devamlı gelmemi sağlayan sensin.
    Bir de "gidildi" nedir yahu? Bizzat ve şahsen gitmedin mi? Göğsünü gere gere yaz "gittim" diye.
    Eyoo! Ben de çok heyecanlandım. Şu cemreler düşsün artık!
    ltg


    ReplyDelete
    Replies
    1. Rapor alışkanlığı yahu.

      Babalar gibi gittim evet.
      Bir de tabletten yazdım, 5 kere girip düzelttim. Ne rezillikti.

      Valla buraya bahar geldi sayılır. Işığı bekliyorum diyeyim fotoğraflar için.

      Delete
  2. Alta da bir Münih eklene (ya da artık bn de şüphe içindeyim, Flörsheim, Hessen'de yaşıyorsun diyor prof gugıl, ben ondan iyi mi bileceğim?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehehehe

      Ekliyim. Hessen büyükşehir olmuştur belki :P
      İzmir'de misal senelerce Bornova bildiğimiz baĞzı yerler Karşıyaka'ya bağlandı. Ancak Alman disiplininden beklenmeyen şeyler bunlar.
      Taşınınca oldu di mi?

      Delete
  3. süper liste :) bazılarına ben de atlamak isterim, ilk sırada neresi var??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Once kendi yasadigim yeni listeye giren Unesco kenti, sonra da en yakindaki, Denizli :))
      Tembellik cok sahane bisi. Ege topraklarinda yercekimi yuksek!

      Delete