Tuesday, February 28, 2017

Olur Oyle

Bira bahcesinden dondum.

Araca giderken yolda agzinda ben diyeyim bir kol kemigi siz deyin bir uyluk buyuklugunde kemik olan bir kopek yanimizdan gecti. Arkasindan da eli kolu plastik kova dolu bir kadin. Biz kopege yahu nereden bulmus bu kemigi diye bakarken, ve ben kurban bayrami tarihi ile en yakindaki poposuna maydanoz tikilmis koyun cesetli vitrine sahip kasabin yerini hesaplarken, kadin bize "ne kadar sevindi" demez mi! 

Ya iste oluyor bazen, durup basladim kadinla konusmaya. Benim kadar mendebur, tanis olmadikca icini acmayan, tanis olunca da her seyini anlatan bir insan, kadinin kopekleri nasil beslediginden, mamalardan, ilcemin hayvanseverler derneginden ve benim mahallenin kopeklerinden konusurken aydinlandim.

Yahu ben sokaktaki insanlara selam verme durumu oldukca degisken, bazan cekingen cogunlukla mendebur biri bunu neden yaptim ve neden belirli kosullarda yapiyorum onu dusundum simdi klozet uzerinde.

Buldum. 
Bunu paylasmayacagim. 

Bu aralar ciddi seanslar yapmaktayim kendimle. Tipki yanlis orulmus bir kazagi sokercesine kendimi sokuyorum. Geriye su aralar burumcuk olmus bir yumak kaliyor ancak bir sonraki kazagi cift iple orucemm, naaaaber?!

Sessizligim bu yuzden. Yoksa baska zararim yok :)
Ananemin tabiri ile. 

Herkes kendi ile mutlu olsun, diger canlilara saygi gostersin dilerim. Kus olur, kopegi, kedisi veya baska bir insan. Bu dunya kimseye kalmiyor. Herkes kendi hayatini cozsun, baskalarini da kendine biraksin.
RespeKt!

Sevgilers,

J.



5 comments:

  1. o evlerden hiç çıkmasak, o kendi-üzerimizdeki-çalışmalar hiç bitmese diyor bazen deli gönlüm. sonra bir bakıyorum güneş açıyor. koş koş koş!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kendimle ugrasmaktan bu kadar keyif aldigim olmamisti.
      Ben kostugumu hayal etsem olmaz mi? :)
      Outsource the workout!

      Delete
  2. şu 'eli belinde'nin altındaki cümleyi oraya koyan kendine mendebur demesin, bozuşuruz.
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))
      Bu postta anlatmadigim bir kisim var. Bira bahcesinde eski isyerimden beni cok da sevdigini dusunmedigim bir adam yanimiza geldi. Bir ovgu, bir hasret. Eskiden nasil guzelmis, seni her carsamba aniyoruz (egitim gunumuzdu onlarin bolumunde), goruselim, bulusalim.
      Tamam dedim elbette. Insan iyi olup olmadigini sonradan ogreniyor. Umarim iyiyimdir ama sosyal degilim cok.
      Bozusmayalim Itg. Hic darilasim, uzulesim yok, yemin ederim. Opdum

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete