Thursday, March 2, 2017

1 Mart

Güdük Şubat bitende ivrenç Mart geldi.

Bir gün tişört giyersin, ertesi gün gocuk. Bir gün güneşten alnımdaki avatar güneş lekesi kararırken ertesi gün şemsiye taşırım vs.

Daha da fenası benim batıl itikatlarım.

Duyduğum her şeyi üzerime aldığım için, duymamam gerekiyor.

Bir kere birisi dedi, liseden çok sevdiğim Buket; 1 Mart'ta başlayan işler aynı benim salı günlerim gibi, ya başlamaz, başlasa da sürmez diye.

Ben de her yıl bu güne pusu kurar beklerim. Artık nasıl inandıysam, aynen de öyle oldu.

Misal dün Çinli kardeşlerim 6 ayda bir yapılması gereken ciddi bir işi planladılar. İş için hidroklorik asit lazım. İşe başlıyorlar ve asitli kısma gelince, bakıyorlar asit işe yaramıyor. İş durduruldu. 
Dün akşam yeni saf asit geldi. Bu sabah kontrol ettiler. Yok, işe yaramıyor. Zaten asit değilmiş. Tedarikçi sanırım adını hidrolik asit diye telaffuz ediyor. İşe yaramadığı için hidrolik asit olarak kaldı :D

Bugün yenisini bekliyoruz. Yarın işe başlarlarsa, Çinlilerle hatıra fotoğrafı çektiricem!!!

İzmir'deyiz ama İst'un havası buraya sirayet ediyor. Şu an yağmur yok ama gece epey bir dökülmüş.

Evde olup, yağmuru seyredip, göt devirmelik hava. 
Şöyle bir durum var. Evde asla oturmam, uzanırım. O uzanma esnasında sağıma veya soluma dönersem maksimum uyanık kalma sürem 13 dakika.

Aniden boyut değiştiriyorum. 

Günlük uyku saatim 5. Kesinlikle aşmıyorum, hafta sonları haricinde. Onda da açlık kan şekerim düşünce yataktan kalkamayıp daha uzun uyuduğum oluyor ama kalktığımda leş gibi hissediyorum kendimi.

Bu durumda uykusuzluğumu sevgiyle kabul edip, h.sonları manda gibi yatmayı gözlemem gerekiyor. 

İki kısa seyahat planım var. Bakalım. Benjamin sokağa çıksın!!!!

7 comments:

  1. Ben de evde oturmuyorum uzanıyorum:) Uyumasam da oturmuyorum. Belimize yazık değil mi:)

    ReplyDelete
  2. canım jardzy, ne güzel yazıyorsun, yaşıyorsun, okunması ne güzel, mutlu ediyorsun,seni çok seviyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cağğnım Ayşe,
      İyi ki varsın!!

      Delete
  3. Aynı şey bende de var! Bir sefer Salı sallanır diye duydum, tamam! Sonra bir de bir işi ilk sefer nasıl yaptıysam (ve sonu iyi olduysa) hep öyle yapmalıyım yoksa olmaz, inancı var. Artık nasıl bir pisikolocim varsa.
    Yalnız Çinliler bile ters işi düz edemediyse sen hiiiç değiştirme itikadını.
    Kır zincirlerini Benjamin!
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D

      Nasıl temizlenecek bu magnetizm acaba?!

      Çinliler fantastik. Bazen birbirimize giriyoruz ama olur öyle.

      Benjamin'i tam çıkarcam bir pus çıkıyor :/

      Diğer postta temizlik yapıldı.
      Öperim.

      Delete
    2. Ay yaşa! Oradan gitti, burada öpeyim ben de.

      Delete