Thursday, March 9, 2017

Bir Kamyon Dolusu Sevgi | Ayse ve Yunus'a

Daha once alamadigim icin utandigim ve icinde bir cocugun cebindeki tum parasini kermesteki yiyeceklerden vazgecerek yaptigi fedakarlik altinda ezildigim kargodan cikan sahane seyler.
Cumle bile kuramadim. Tum hayatim, bosuna pesinde kostugum maddi seyler gozumun onune geldi.

Tam bir koskocaman kamyon dolusu sevgi.

Sevgili Ayse ve Yunus. Iyi ki varsiniz.

Cekmeceden evvel boynuma doladim. Bir insana vereceginiz en degerli sey sevgi bence. Ve ben o kamyonun altinda ( iyi anlamda) ezildim.

Keske yakinda olsaydik.

Uzakta olsak da bir aileyiz bence.

Yunus'a mektubumu en kisa zamanda yazip, postalayacagim.

Sevgiler,
J.


2 comments:

  1. çok da klişe olmak istemiyorum ama kadınlar çocuklar ...işte bunlar hep güzellik mutluluk...hay gayret...

    ReplyDelete