Saturday, March 25, 2017

Ilk Bahar

Mmmmm...
Leziz.
Ege'de bahari yasiyoruz. Cogumuzu hasta etti ama olsun, gevsemeye basladik. Tum kis hibernasyon yapmamisiz gibi. 

Bugun 1 saate yakin yurudum. Hem de yesil bir alanda. Sabah pencereyi actigimda gordugum beyazliklari once "çiy" zannettim. Sonra "ne alakasi var yah, geceleri petekleri kapatiyorum, mumkun degil" diye dusundum.

Gozlerim acilinca da, fark etik;  o beyazliklar papatyaymis a dostlar. Pek sevindim. Iste o papatyalarin yanindan ama kokularinin icinden yurudum. Bir tosbaga karsidan karsiya gecsin diye nobet tuttum. Horozlara yan baktim. Kim bilir, saldiriverirler. Kurumus bir kurbaganin uzerinden gectim. Sanirim ayni kertenkeleyi iki kere korkuttum. Motorsiklete binmis iki adamdan kactim. Beni gorunce bagiran deli amcadan korktum. Kirik tugla ve cam parcalari uzerinden gectim. Briket kamyonundan uzaga yurudum. Kocasi ve ogluyla piknigi patika yaninda yapan kadinin catik kaslarina maruz kaldim. 

1 saat kadar da bikinilenip guneslendim. Suratim yine lekelerle doldu. Bir gun icinde. Etkili yontem bilen varsa avcuma mum diksin. 

Simdi evin onunde ucurtma ucuran neseli grubun ucurtmalarini seyredip, cocuk sesini bastiran baba seslerini dinliyorum.
4 gunlugune Ankara'ya gitmek, tum bunlari birakip cok zor geliyor ama malum memeler. 6 ay oldu. 

Bu hafta iki gun ise gitmemis olsam da, hala dinlenebilmis gibi degilim. Cok guzel seyler oluyor ve daha iyi seyler olacak. Mucizeler gerceklesiyor!

Sevgili ilk bahar, sona kalinca da guzelsin. Iste bugun Dikili'deki evi ozledim.

10 comments:

  1. Yürüyüşü senle yapmış gibi sevindim. Bahar her eşey rağmen iyi geliyor:-)
    Mucizeleri okuyabilecek miyiz?
    Sevgiler,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gelince anlatabilirim istersen :)

      Delete
  2. Dönersen ıslık çal o zaman:-)

    ReplyDelete
  3. Burada da ufak ufak başladı... Resmen psikolojim değişiyor! Yaşasın bahar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dondunuz demek :)
      Orada da bahar varsa, burda yaza gecmisizdir :))

      Delete
  4. Hmpff

    Ben burada ay ilk bahar, ay gunes, ay lekeler derken, guney Izmirliler denize bike girmis. Hem de Cesme'de.
    Gerci buranin denizi soguk cok sukur.

    ReplyDelete
  5. O gunes lekelerinden bende de var. Sevmiyom kendilerini. Yalniz onlar bana bayiliyo olmalilar ki terk etmiyolar beni. Tersine cogaliyorlar. :(
    Hep cicekler icinde yuruyesin Jardzycim.
    Cicekler, bocekler, kelebekler, sevgiler...
    M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hep birlikte hayirlara insallah :))
      Ben yolunu bulursam yazacagim.
      Zerdecalli bir maske var, ona bir bak istersen.
      Operim, sevgiler

      Delete
  6. Hemmen bakiyorum. Yaparsam ve ise yararsa yazarim.
    Ben de optum.
    M

    ReplyDelete