Tuesday, March 21, 2017

Mart 21

Mari bu sene ekinoksun 20 Martta pldugunu soyledi ancak ben tum gun yatak dosek yatmaktan bir sey yapamamistim.

Bugun kendimi daha iyi hissedince evi temizledim, guzel bir dus aldim ve odemeli kargomu almak icin kargo subesine gittim.

Aldim ve eve geldim. Ay ne guzel ev tertemiz, ben iyiyim, kargo da erken geldi derken, kutuyu actim ne goreyim?!
Elbette yanlis urun.
Aldigim sey de ayiptir soylemesi cinsel oyuncak. Bu onemli yoksa niye soyleyeyim. Neyse saticiya sms, whatsapp falan saldirdim. Manitaya da haber vermistim, aldim diye ama yanlis oldugunu da soyledim sonra.

Saticidan ses cikmadi, telefon actim. Kontrol edicem dedi kapatti. Sonra mesaj atti.
"Bizim salak eleman" yanlis urun koymus falan. Aaaaa kafam atti!

Manitanin maili geldi. "Hangi salak yapiyor bu isi!?" Diye o da ordan cirlamis. Ikisi de adama salak diyor!

Bir de su var, benim mudurumle surekli kavga halindeyiz. Ben ona kotu konusuyorum o da bana. Dedi ki, "bazan ahlaki olarak cok yuksek yerde durdugun icin insanlar bu sirkette seni sevmiyor".

Vaysss ahlakliyim ve sirketin kayiplarini onluyorum ve beni sevmiyorlar. Ay gotum demistim.

Simdi bagliyorum tamam.

Ikinci kez kargocuya gidip urunleri iade ettim. Hem de hastaligim tam gecmemisken.
Bir tanesi yanlisti ama ikisini birden geri yolladim.

Adama da kargo bilgisini verdim. 

Adam mesaj atti, "sizi musteri olarak kazanamadik". Ben hemen anlattim. Insanlar yanlis yapar ve siz kendi calisaninizi bana kotulediniz vs. ama yemin ederim cok didaktik ve guzel yazdim.
Adam benden ozur diledi. 
Bu tur yanlislarda kargo ucretini iki kere odediklerini, urunun gec teslim edildigini vs soyledi. Ayrica ilgili kisinin yuzune soylememis, cok kizdigi icin sesli dusunmus ama gonlunu alicam dedi :)

Yani sapik olabilirim ama bir ahlak anlayisim var. Sonunda ne oldu, ben yarin kullanacagim urunu alamamis oldum. Bir de iade sureci vs.

Ve yine ahlakli oldugum icin bir satici artik beni sevmiyor uhuhuhuhu

Ahahahah
Hic pisman degilim.

Haksizliga, saygisizliga hayir :))

12 comments:

  1. Yüksek ahlaklı olmak bu devirde pek rağbet görmüyor maalesef. Ahlakı sadece cinsel konularda düşünme kolaycılığına da kaçıyor herkes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O yuzden icerik hakkinda az bilgi verdim.
      Ben yine bildigimi yapacagim. Sorun yok.

      Delete
  2. "Sen benden daha ahlâklısın bu yüzden seni sevmiyorum, ama bunu sana söyleyemem onun için "insanlar"ın arkasına sığınıyorum."
    Yahut
    "Geçende (yine) birisine senden sikayet ettim. Müdürüm diye bana he he dedi. İşte bak "herkes" senden şikayetçi."
    Amaaan.
    Yeni yılın kutlu olsun.
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senin de yeni yilin kutlu olsun Itg!

      Is yeri siyasetleri iste. Donen donsun ben donmem yolumdan :))

      Delete
  3. Sevgili Jardycim,
    Farkindayim sen ulkenin su andaki ileri seviyesine ulsamadin :-P
    Oysa hirsizlik, sapiklik yapip yalan ustune yalan soylemek ve kadinlarin uzerinden ahkam keserek ahlakini ispatlamak cok moda son yillarda. Haber veriyim dedim.

    Imza;
    Oyuncaksiz kalmana uzulen M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Mcigim,
      Böbürlenmisim aslinda.

      Baska oyuncaklarim var, benim icin uzulme ha ha :)))
      Sevgiler,
      J

      Delete
    2. Oleeeeyyy! Oyuncaksiz kalmadiysan problem yok. Ben niye bu kadar sevindiysem. Ahahaha!
      M

      Delete
  4. Cunku biz birbirinin mutlulugundan keyif alan insanlariz.
    :)

    ReplyDelete
  5. yaşasın ahlaklı sapıklık :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meh meh!
      Herkese de akil veririm!
      Mesleki deformasyon...

      Delete