Wednesday, March 22, 2017

Satıcıdan Meşaz


"aslında dürüst olmak gerekirse dünkü hareketiniz benim çok hoşuma gitti, çok ilkeli ve doğru bir duruş sergilediniz.
benim hatamı anlamama sebep oldunuz.
teşekkür ediyorum size"

Ve satıcı beyefendi bugün iadeyi alınca benimle tekrar iletişime geçti ve demek ki bazen dürüstlük, doğruluk, boşvermemezlik işe yarıyormuş.

Dünyayı böyle böyle kurtaracağız.

Yeminlen umutla doldum.

Oyuncağım da yarın elimde heheh
İkinci oyuncağın da en pahalısından yolluyor;
"kesinlikle memnun kalacağınız bir * yollayacağım, teşekkür edeceğinize eminim * kullandıktan sonra."

Oooo oyuncakta da garanti!

Ne güzel yav!
Şükür!

Meşazını aldım seksşopcu kardeşim, peki ya okur kardeşim sen de var mısın?


11 comments:

  1. Ya super haber bak. Ilkeli ve dogru durusuna hayran kalmis adam.
    Bir de sormussun, sen de var misin okurum diye? Tabi ki varim. Haksizliga hayir. ;D
    Suyunu cikarip hayirli gunler de diyeyim bari.
    M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hayirli gunnner olsun Sevgili Mcigim :)))

      Delete
  2. Hatasını anlamış ge teşekkür etmiş. Böyle esnaf desteklenmeli. Hepimiz oradan alışveriş yapalım. (Win-win)
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Turkiyedeniste.com
      Siteyi hemmen yolluyorum. Sec, yollayayim :D

      Delete
    2. Zaten yok pampis :))
      Benuydurdum.biz :))

      Delete
    3. yarılma anım :D o kadar da heveslenmiştim!!

      Delete
  3. Kişisel gelişim oyuncağı olmuş aynı zamanda:) Adam hatasını anlayıp doğru davranışa yönelmiş. Yaşasın doğruluk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Davranış bükücü.

      Bu davranışı sergilediğim diğerleri acaba kendine bakıp, ders almış mıdır?...

      Delete