Sunday, March 12, 2017

Sevdigim Renk: Yesil

Ic camasirindan, terlik pabucuna, 5 pantol, 1 etek, atletine kadar YESIL!

Cokgzel, evet. Ancak batil itikatlarim beni bu yesil hazinemden geri tutuyor. Neymis, Horoz Yili'nda Ejderhalar yesilden, cyan renginden uzak durmaliymis.

Hadi gocukla yelek kislik, onumuzdekil aylarda sorun yok. Kis vakti de diger secenekleri kullanirim. 1 pantolon da kislik. Ya tum 4 pantolonum ve etegim? Donlarim? 
Yeni aldigim yesil pabuclarim!

Ahahaha 
1 sene naftalinle yasatacagim onlari.

Demek ki neymis, bilmemek en iyisiymis.

10 comments:

  1. Gozlerin de yesil ela, bebek, cok yakisir sana :))) Bu arada bugun dolunay, sac kesicem ve de yarin burdaki hintliler holi festivalini kutlamaya cagirdilar bizi! oleys!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohhh ecnebiler ve festivaller!
      Kiskandim!
      Ben de dolunay ritueli yapiim, gelsin yenilikler!

      Delete
  2. En sevdiğim renk. Gocuğun rengi özellikle.
    Horoz yılı filan dinlemem, giyerim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Giyiyorum zaten yaa :)))
      Bir yandan da gozlem yapiyorum ama ya gercekse diye ehehe

      Delete
  3. yeşil murattır, türk büyüklerini dinle sen :D

    ReplyDelete
  4. Okumadim okumadim, duymadim, bilmiyorum! Hakkaten bilmemek en iyisi :D
    Yesil dogadir diyip geciyim. Daha yeni cuzdan alamadim, yesillere hic baslayamam sanirim. Ehi ehi.
    Optum,
    M

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili M,

      Hic gerek yok okumaya.
      Nihayetinde Life's What You Make It :))
      Talk Talk'tan geliyor Abede'ye <3

      Delete
  5. Fazla bilmek iyi değildir doğru:) Ama yeşil renk iyidir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. her şeyim yeşilmiş zaten. yeşil muraddırr!

      Delete