Monday, March 6, 2017

Yeni Mekanlar

Artık güneşlenme vakti gelmiştir Ege kıyılarına.

Dün bir arkadaşımla eskiden beri aklımda olan bir ilçeye gittik. Bir zamandır oralardayım zaten. Dikili gibi leş kalabalık değil. Araç trafiği daha az, insan da az. Kumu ve güneşi aynı ama denizi farklı. Olsun. Belediye iskeleleri mahvetmiş. O da düzelir, plastiklerinden koyarlar.
Yanımızdaki çocuğu güneşte çarpttırdıktan sonra soda, su ve biralarımızı tüketip dağıldık. Çocuğun o güzelim beyaz cildi, arasına kırmızı don kaçmış beyazlar gibi pespembeydi. Umarım hasta olmamıştır.

Önce denize bir baktık, sonra taş attık, sonra kuma oturduk. En son botları çıkarmış, bacaklarımı güneşlendiriyordum.

Hoş geldin bahar. Gerçi evde de güneşlenmiştim geçenlerde ama vakti gelmiştir.
Bu da güdük çıkmış bir ben. 
Benjamin sokağa ancak böyle çıktı. Ege çok tembellik, yeminlen. Planlarımı gerçekleştiremedim.
Bir de kot eteğim vardı elbette, herkesin bir kot eteği olduğuna göre.
(Zuhal Olcay - Memnun Oldum şarkısına gönderme yaptım)

Buzluklara buz kasetleri, su ve biralar konsun, plajda piknik vaktidir.

16 comments:

  1. Bahar hoş geldi sefa geldi. Dört gözle bekliyorduk.

    ReplyDelete
  2. Kot etekli sen misin, yanınızda götürdüğünüz çocuk mu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benim ama cok kucuk cikmisim di mi?
      Bir de beni 172 cm sanarlar :)))

      Delete
    2. Çok güzellllsin, tam tipimsin....

      Delete
    3. Eheheh teşekkür ederim.
      Cep boy.
      Sen de çok güzelsin bence. Tel takcan mı?

      Delete
    4. Telin parası arabaya gitti. Seneye inşallah diye plan yapıyorum.

      Delete
  3. süper görünüyor ama ben daha kışa doyamamıştım :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilkbahar ilkokul duvarlarinda oldugu gibi 3 ay surseydi, hayata doyardik.

      Delete
    2. meheh :) sen de haklısın.

      Delete
  4. Denize adim adim yaklasma haline cok guldum, once bak sonra tas at sonra kumsala otur, az dursaydiniz bence o botlar da cikacak ayak bas oarmagi suya girecekmis.. Sonrasi zaten kendiliginden geliyor kendini buz gibi suda yuzerken yakaliyorsun :))) Yasasin Ege ya, martta basliyor yaz..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yanimizdaki velet beni taklit edince yapamadim. Bilirsin.

      Ayrica 2010 senesinde Gumushane'de camura bastigim ayaklarimi yol kenarindaki cesmede yikayip kurutamadigimdsn beri aracta benzin istasyonu havlusu bulundururum :)))

      Delete
  5. Hahaha
    Mis gibi kum sahil, git git boyu geçmeyen deniz, tatlı rüzgar, bereketli toprak.
    Kokusu geldi burnuma denizin. Ohhhh. Ne kadar özledik baharı. :)
    Fotonun oranları bozulmuş gibi. Yana doğru sürükledin mi yoksa? :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzun zaman olmuştu seni buralarda görmeyeli!!!

      Bahar geldi dedik de, yağmurlarla çiçekler döküldü.

      Oran bozuk değil, asla yana sürüklemem. Köşeciyim ben :D
      Kendi fotoğrafımı Benjamin'i otomatik ayarlayarak çektirdim.

      Delete
  6. Geç görüyorum bu yazıyı, çok tatlısın!!!! Yazdıklarından bambaşka biri hayal etmiştim :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alcak esek her dem sipa gorunurmus :)
      Sagol.
      Nasildim acaba kafanda?

      Delete