Monday, April 10, 2017

Dolunay Nedir, Naapılır?!

jardzyastroloji sayfama hoş geldiniiiz!

mehehrehreh

Belki de bu işleri yapmalıyım, ne işim var benim dağ başında yanaee!

Birçoğunuza özelden anlattığım, bazılarınıza link verdiğim, göz ardı edilemeyecek planet etkileri hakkında sığ bir yazı yazacağım. Sığ çünkü ben, sahip olduğum, internetten beleşe çıkarttırdığım yıldız haritamı bile okumuyorum. Hangi ev, hangi açı vs yok benim yazacaklarımda.

Benim anlatacaklarım genel ve sipiritüel bazda.

Şöyle ki, dolunay dolu olduğu için tamamlanmayı, sonlanmayı sembolize eder. 

Ay döngüsünde biten veya bitmesi gereken duygular, ilişkiler, işler, satılması gereken araçlar, evler vsdir.

Sipiritgillerin dediği şu; bu dönemde (ki dolunay saatlik bir olay olsa da bir süreç) kurtulmak istediğiniz, yol vermek istediğiniz şeylere TEŞEKKÜR edip, hayatımızdan çıkarmak için bir fırsat.

Örneğin; diyelim ben çok öfkeli bir insanım. Öfke ile kalkıyorum, zararla oturuyorum. Bunu da görüyorum. Bu durumdan da kurtulmak istiyorum.

O vakit dolunayda diyorum ki, "al bu duyguyu da götür ama bana öğrettiklerin için teşekkür ederim. yeminlen bu duygunun bana ne kazandırdığını ve ne kaybettirdiğini gördüm. artık öfkeye ihtiyacım yok". O zaman öfke duygusu ile yolumu rahatÇANA ayırabiliyorum. Bana dolunay bu zamanda yardımcı olabiliyor.

Dolayisi ile, "ay şu kişiden nefret ediyorum, o da gitsin, bu da gitsin, şu da gitsin oh bir nefes alayım" niyeti sonuç vermiyor.

Önemli olan artık hayatımızda istemediğimiz şeyleri (yuvarladım) bize öğrettiklerini aldıktan sonra, güle güle diyebilmek.

Ben misal, her dolunayda, yemin ederim her dolunayda! uzun boylu üç harflinin ismini kağıda yazıyorum. Bana öğrettiği şeylere teşekkür ederek. Ama tek başıma olmuyor bu işler. Varın birlikte yapalım. Gücümüze güç katalım diye de uzun uzun yazıyorum bugün.

Olayı anlattığımı düşünüyorum (genel olarak blog yazılarımı kendim de anlamadığım gerçeği ile asjkerhksehrkser).

Fiiliyata gelirsek;
- dolunayın günü var. ay takviminden bulabilirsiniz. ya da bazı siteler zaten önceden ikaz ediyor. merağınız varsa buluyorsunuz zaten.

- dolunayın saati var. o saati genelde google yazsanız bulursunuz. ben junoastroloji'den takip ediyorum. illa o saatte yapmak zorunda değilsiniz bu kağıt kürek işlerini. o saate niyet etmek yeterli. sonrasında olsa bile.

- dolunay sonlanmalı olan olduğu için, alevli / yakmalı olan bu. gömmeli / suya atmalı olan yeni ay. ona da değiniriz elbet.

- ihtiyacınız olan temel şeyler;
       * şapkanızı önünüze almanız
       * nelerden mutsuzsunuz, bir listesini yapmanız (bunu ritüel esnasında da 
          yapabilirsiniz ancak önceden listelemek unutmanızı engeller)
          çok mühim bir şey daha söyleyeyim; rahatsız olduğunuz duygular, 
          insanlar hep kendi aynanız. O yüzden rahatsızlıklarla yüzleşip, dersimizi  
          almadıktan sonra gitmiyorlar.
       * kolay yanan bir kağıt. (bir arkadaş* tuvalet kağıdı kullanıyor bu arada)
       * kırmızı kurşun kalem (kırmızı süreçleri hızlandırır)
       * kendi kendinize kalabileceğiniz bir ortam (düşünceleri toplayabilmek için)
       * isterseniz mum yakıp, sipiritik müzük de dinleyebilirsiniz.
       * kağıdı yakmak için çakmak/kiPrit, kase ve tercihAn maşa (eliniz 
          yanmasın)
       * yakma işlemi için duman/ısı algılayıcı cihazlardan uzak bir ortam

Sonraaaa;
dolunaydan sonra bir vakitte, dolunay saatine niyet ederek, "şuna karşı duyduğum öfkeyi hayatımdan çıkarıyorum (sevgiyle) çünkü dersimi aldım" falan edebi şeyler yazıyorsunuz.
isim olur (üç harfli biri), duygu olur, satmak istediğini araç, ev vs olur. 
en sonuna da "bütünün hayrı için, teşekkür ederim"

yazıp, isterseniz yakmadan önce bir okuyun, tekrar teşekkür edin x 3 kere.

Kağıdı yakın. Ama yaktığınız kağıdın küllerini sonra denize, dereye veya lavaboya (tuvalete değil) atın.
Ben iş yerinde tuvaletin lavabosunda yapıyorum. Kağıttan kalan sarı izleri de hemen temizliyorum. 
Bir ferahlanıyorum falan. O zaman biliyorum ki, bu sefer gidiyor her neyse.

Ne kadar hızlı yanarsa, o kadar çabuk olur. 

"Bir kere yazdım, gitti"nın gerçekleşmesi ilk zamanlar için fantastik. Ama neden olmasın?! Hemen olmazsa, dersimizi almamışızdır.

"Benim daha fazla bilgiye ihtiyacım var, yönlendirmeye ihtiyacım var" derseniz, bu işi parayla veya beleşe yapan insanlar var. Eventlerine isim yazdırabilirsiniz.
Google bu işte yine yardımcı olur. Araştırıp bulabilirsiniz. Cümle cümle bile yazılmış beleş açıklamalar da var.

Tabi, "altar yapın, tuzlu su kaseniz olsun, sandal ağacı tütsüsü yakın" diyenler de var. Ben her vakit, niyete ve gerçekten ders alınıp, alınmadığına önem veriyorum. Aksi halde gitmesini istediğiniz şeyler, gitmiyor.

Bu dolunay, 11 Nisan'da 09:07'de.
Gerisi size kalmış. 

Yeni ayı merak edenlere de döngü değişince, isterseniz tekrar yazarım. 

Hadi bütünün hayırı için, sevgiyle.

J.

15 comments:

  1. İlk kez duyduğum bir şey! Yarın sabah deneyeceğim:) Çok teşekkür ederim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hepimizin hayiri icin de yazarsiniz umarim :)

      Delete
    2. Yaptım! :) yaktım gitti....

      Delete
    3. Yaptım! :) yaktım gitti...

      Delete
  2. Seni seviyordum Jardzy. Bunu şu an öyle hissettim ki:) Ne komik, hoş kadınsın be yea:)) Sabah evde misafir var, sanırım yapamayacağım ama bütün gün bunu düşüneceğim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me hehe simartma yaauv :P

      Aksam onlar gidince yap. Ertesi sabah yap. Kendin icin olmasa da bizim icin yap! Dombra dombra ha?

      Delete
  3. Neler öğreniyorum sayende... Dolunay saatine baktım, bizde yarın gece olacakmış. Yapacağım. Çok teşekkürler bunu önceden yazıp haber verdiğin için.
    Yeni ayı da merak ediyorum. İç ferahlığına ihtiyacım var. İnşallah olur.
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Şifa olsun!

      Bunlar aya, yıldıza tapınmak değil. Aksine Yaradanın sunduklarını araç olarak kullanmak.

      Yeni ayda da yeniliklere kapı açıyoruz :)
      Hıdırellez gibi yani. Onu da yazacağım.

      Biraz daha okuyup, pratik şeyler öğreneyim.

      Delete
  4. Hey Allahım 1 saatle kaçırmışım, dolunayın tam saati olduğunu bilmiyordum! 2 gecedir bizim kız yine kurtkadına döndü, bu çocuk dolunaydan çok etkileniyor.. Ben inanmazdım böyle şeylere, onu izleyip seni okudukça inanacağım vallahi.. %70'i su olan bir organizmayız sonuçta, okyanustaki gelgitleri düşününce, neden olmasın ki bize de?! Yeni ay'ı da yaz, o daha pozitif bişey sanki.. Ama yazacaksan gözünü seveyim 1-2 gün önceden yaz, okuyana dek kaçıyorlar bunlar :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaçmadı!!
      Ben de daha yapmadım!

      1 gün içinde yapabilirsin.

      Aydan etkilenen çok insan var. Belki biz de. Ben cinsel olarak etkileniyorum aeksjhekrhkers

      Dolunaydan önce tırnağını kes bakalım, yeni ayda kestiğinden daha hızlı uzayacak!!!!

      Delete
  5. ilk kez bir dolunaydan bu kadar etkilendim ya iç sıkıntıları, buhranlar, huzursuzluklar, iş aşk ilişkiler her şeyi ama her şeyi sorguladığım bir dönem. bu dönemde yeni kararlar almak ne kadar mantıklı bilmiyorum ama her şey üstüme üstüme geliyor sanki. acaba gerçekleri mi yeni görüyorum yoksa fazla mı abartıyorum bilmiyorum. senin bu yazını gördükten sonra baya araştırdım. dolunay ne biçim bişeymiş yahu!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo o vakit karar alma kisminda yeni ayi bekleyelim!

      Delete
  6. işte tam bir kamu hizmeti. taşlarımı tuzluyorum da ritüeli atlamaya meyilliyim. sen yazınca gaza geldim, bir sonraki dolunayda büyük bırakıcam :D

    yeniay yazısı da isterük.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hazirsan buyuk gider!

      Yeni ayi da yazicam. Hatta daha fazla arastirayim.

      Delete