Sunday, April 9, 2017

Hadi Ikile ve Haftalik Raports!

Insanin kendini taniyamamasi ne kadar korkunc bir sey deYil mi sevgili okuyanlar?

Cuma gecesi fark ettim.

Su vakte kadar calistigim hemen hemen tum isyerlerimde iki kere calismisim. 
Ah bak simdi fark ettim. Okullar da cift!

Ilkokulda 3,5ncu donem baska bir okula gecmistim.
Ortaokulda ayni okula devam etmedim, baska bir okula gectim.
Universitede iki bina degistirdim. Yuksek lisans tek simdilik.

Is yerimde de, ilkinde H.S. dedigimiz patron iflas edince, sirketi sofor satin almisti. Evet. Dolayisi ile ayni sirkette iki girisim var. 

Hmm sonra P. sirketine girdim evet ve orda tek! Kacirdigim bir sey yok sanirim. Iyi dusunmem lazim. Ya off, burda da sirket sahipleri degismisti, o yuzden iki girisim var sanirim. Yarin sgk dokumume bakicam!

Sonra Izmir Belediyesi. Burada iki bina degistirdim yine. Giris cikis hatirlamiyorum ama Universiade icin tekrar girdigime gore, bu da cift sayilabilir.

Sonra bu ilcedeki is. Sirket kapatilmisti 9 ayligina. Toplu isten cikarilmistik. Tekrar donmustum. 

Oradan kacip, Dogu'ya gittim. 2 sene eski isimi yapip bunalip istifa etmistim. 1,5 sene ay sonra geri donmustum. Bu blogu da ilk istifamdan sonraki 14uncu gunumde acip, geri sayima baslamistim. Ikinci gelisim yogun, keyifli, seyahatli ve bereketli olunca bloga vakit ayiramamistim. O vakitler yazsaydim, daha fazla gezi yazim olurdu.

Neyse, sonra Ank'ya dondum. Zira Dogu'ya gitmeden evvel evi Ank'ya tasimistim. Ank'da 2,5 seneden fazla calisip, ki uzun is seyahatleri oluyordu bir Ege, bir Dogu her hafta, Ege'deki is yerine transfer edildim. Calistim diyemeyecegim kadar az kaldim, Ank'ya dondum. Ama iki ise girisim var.

Su an Izmir'deyim tekrar, farkli bir ilcede calsiyorum ve burada simdilik iki ofisim oldu :)
Beklemedeyim.

Ama neden?
Bunu sorgulamaya devam edecegim elbette.

Simdi az bir haftalik rapor yazayim.

Dun bir arkadas telefon etti. Ot Festivali'ne gidelim diye. Ondan once E.D. Demisti, "gitcez gel" diye. Ilk arkadasla ortak arkadas da davet etmisti. 

Bunu kimsenin anlayacagini sanmiyorum ama Cesme benim gitmekten aci duydugum bir yer.
Lise askim Cesme mezarinda yatiyor. Kendisi = Cesme. Gidemiyorum. Rahatsiz oluyorum.
Evet, asamadim. Asamiyorum travmasini. 4 senemi verdim ben o adama. Kolay olmuyor.

Zaten, baska bir arkadas daha aradi. Evden kacmis :)
Cocugunu, uzakta calisan ama eve donmus esine birakmis. Once eve geldi. Ben de kendimi toparladim, yikadim. Sonra ilcede disari ciktik. 

"Keske lokma araci gorsek" demistim, gittigimiz mekana girmeden once. 
Bu ilcede lokma, bildigimiz Izmir lokmasi degil. Bizim pisi dedigimiz serbete batirilmamis lokma.

Disarda oturmustuk. Usuyup, eve donerken, lokma arabasi gorduk. Durduk. Ben ne kadar sira beklerim diye hesap yaparken, ki cok sira yoktu, bir kadin elinde iki kese kagidi bana dogru gelip, elime tutusturdu lokmalari.
Tesekkur edip, araca dondum.

Evde bir guzel yedik. 

Uzun zamandir konusmamisim. Arkadasim psikolog :) 
Kafasini sisirdim ama sikayet etmedi hic. Saate baktigimizda aksam sekize geliyordu. Gitti. Belki kalacakti, sormadim. Gece is yerine gitmeyi planliyordum. Ama gitmedim. Kalsaydi keske.

Iki gundur baharda hangi ayda hangi gunler gunese cikilmaz diye aradim bulamadim. Hani gunesin gecmeyen leke biraktigi ozel gunler var ya. Hatirlayan yazsin. Kendi yazdigim yaziyi da bulamadim :(

Boyle de gecti zaman. Eskileri yeni kesfetmenin keyfinde ve saskinligindayim. Ananemin diktigi yun yorgani kaldirdim. Geceleri soguk oluyor ama sansimi deneyecegim bu gece.

Handiyse bahar geldi. 

Dolayisiyle HidirEllez de yakin. Yarin dolunay var bir de. 

Gecen sene HidirEllez'de pasaportu acip da yurtdisina gitmeyen oldu mu yahu?

Bu sene yapacaklar pasport cikartir mi lutfen?

Ay olabilir mi oyle bir sey, lutfen olsun cunku?!!

:)
<3

Sevgiler,
J.

6 comments:

  1. 2 senin uğurlu sayın mı acaba?
    Ot festivali deme bana. bugün herkes orada olur diye şirince ye gittik aman allahım o da ne gündoğdu da c.başkanı geldiği için ot festivaline teee İstanbul'lardan gelenlerin izmir saat kulesi programı iptal olunca şirinceye getirmişler tur şirketleri herkesi. resmen ot festivali gibi kalabalıktı.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 ebnim sayım olmadı hiç. 8 benimki.

      İzmir'i hiç sevmiyorum artık. Çeşme ayrı bir facia.

      Delete
  2. peki çift kısmet diye yorumlasak bu durumu?
    dolunay için: yarı-değerli taşlarımızı tuzlu suya koyup dolunay gören balkonlara yatırma vakti, unutma j!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmpf bilemedim.

      Her taşı tuzlu suya koyamıyoruz ama. Bugün pembe kuvarslarımı güneşe bıraktım. İdeal şarj yöntemi.

      Delete
  3. Yurt dışı planım var benimde. Hıdırellezde pasaportu açayım bari:) İşe yarar belki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben bir kere yaptım 3 ülke, 5 şehir gezmiştim ki, yurt içi seyahatler de ayrı bir karın ağrısı idi.

      Delete