Monday, April 17, 2017

Nisan 16

Sabah 9.30'da yakisikli pabuclarimi giydim, oyumu kullanmaya gittim.
Ilcemin yollari terk edilmis bir koy yolu gibi oldugu icin, suet pabuclarima yazik oldu.

Cumartesi pazara gittim. Evin ici yemyesil oldu.
Yuruyorum pazarda, bir adam bagirmaya basladi "Bana veeer! Bana veeer!"
Donup baksan, uzerine alinmis olacaksin. Adam ne diyor diye dusunsem icinden cikamayacagim. Neyse, pazar aksam ustune dogru yemek pisirdim. Cin usulu acili ispanak.

Aksamustu de is yerinden bir arkadasla ilceyi gezdik. 

Aman yareppi, ne guzel yermis burasi yahu!





Once bir yerde yemek yedik, sonra sira sira kahvelerin oldugu yere gittik.
Burasi kucuk yer. Arkadasim mekanin sahibini taniyormus. Cocuk saygida kusur etmiyor. Arada referandum sonuclarini aktariyor, her seferinde "bir isteginiz var mi?" diye soruyor.
"Falci getir" dedim.

Hizmet eden 4 farkli insandan kiz olani tabureyle geldi, oturdu.

Peygamber fali olmus falimi, löpçük acti. Falci kiz soyledi, bakalim ne soyledi.
"Gozyasi, uc kisilik tartisma, bir sey satabilirsin/alabilirsin, buradan temelli gidebilirsin, ay cok goz var, cok laf var, cok skintili, ay basim agridi" ... Kizin eline agirligi alsin diye metal para tutusturduk.

Sonra eve gidip, tekrar dip kose temizlik yaptim. 
Yine mi mekan, is degistirecegim aceba?
Bu carsamba yonetim kurulu toplantisindan sonra belli olur...



6 comments:

  1. Ben heyecanlandım birden sanırım. Elbette anlıyorum sizi. :)

    ReplyDelete
  2. ilçeniz pek avrupai görünüyor J başkan.
    değişiklik iyi gelebilir, haberlerini bekliyos merakla ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne de olsa Bati'dayiz. Hem Evropai hem de Bati'nin ahlaksizligina sahip manasinda kullanilan Gavurlarlayiz.
      Sagol japonez Reyiz. Bugun konuscaklar arkamizdan :)

      Delete
  3. Replies
    1. Cok yuksek guvenlik gerekceleri nedeniyle soyleyemiyoruz. Ama izmiiirrr :)

      Delete