Saturday, April 29, 2017

Ruyamin Tabiri

Gunduz niyetine;
Dssjhgfsdjhgfsd ne bileyim gece okuyan olur.

Ruyamda at gordum. Tiger denilen siyah kahverengi cizgileri olan ama yerustunde oldugunu sanmadigim bir at.
Ooo ne ilginc kismina gelmedim.
Bu at konusuyordu. Sokakta sahibi "beer?" (Bira?) diye sordugunda, yine ingilizce "yes" (evet) diyordu.
Sonra bira lafini duyunca uce cikti at sayisi. Bildigin sahibin yaninda hoplayip zipliyorlardi.

Tabirine baktim.
Atin konustugu seyler, ruyayi gorenin bilincaltini ifade edermis.

Yani bilincaltim evet diyormus.
Simdi asagida yazdigim adrese gelip, beni acisiz sekilde oldurup, bedenimi yakar misiniz?

Ham cilekle kus besleme, yine pacama yapisan kara kediden kacma, boxer model bir kopek sevme.. Hatirladikca hayvanli bahceye gitmisim diyorum.

Biraya evet diyen, cosan at nedir ya!? 

11 comments:

  1. Gece okuyoruz tabii -belki de o yüzden- ben anlamadım, biraya hayır mı denecekti?
    ltg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehehehe

      Elbette hayir demicez biraya ama neye evet diyorum?
      Soru gercekten biraysa, atlarla ayni dili konusuyoruz.

      Delete
    2. E o zaman rüyada bira görmek neymiş ona bakalım:)
      ...
      Baktım ama inconclusive. Öyle de olabilir, böyle de diyor. Yani yine teyit ediyoruz ki senin hayatın sürprizlerle dolu. Biz iyiye niyet edelim. Ayşe at murattır demiş ya, iyidir o zaman. İyiliklere ve sarhoş atlarla bira içmeye her zaman evet.

      Delete
    3. Hayatimin serefine!
      Bence yine sehir degistirecegim. Bekleyip gorelim :)

      Delete
  2. At murattır derler...Muradın neyse o ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Bunlar sarhostu ama :)
      Ay hadi insallah.

      Delete
  3. Hahah:-) Rüyanda bira görüyorsun ya!
    Bir muradın sana doğru gelecek ve en konuştuklarına çok şaşıracaksın. Ondan hiç beklemediğin şekilde.-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yan odada unv arkadasim var. Karisi ve cocugu ile evdeki diger koltuk/yataklari isgal ettiler.

      Onlara, arkadaslarima, ihtiyacim vardi. 3 kisi 1,5 sise sarabi ictik.
      Yemek, pasta yaptim.

      Mutluyum ve anlattiklarima sasirmis durumdalar. Ruyam cikti. Ve ben burada olduklari icin minnettarim. Sorunumu bilmiyorlardi ama ogrendiler ve su an bu olmalari bile yeterli.
      Bira olmadi ama sarabi gomduk :))
      Bu iyi insanlar iyi ki var,
      Yargisiz, etiketsiz...
      En cok bu insanlari seviyorum ve ben de onlar gibi olmaliyim.

      Evet Aze, ruyam cikti.
      Bakalim bu gece ne gorecegim?!
      Sevgiler,
      Damlali muayaneye bir daha tek basina gitme!!! Lutfen..

      Delete
    2. Ne çıktı nasıl çıktı?

      Sağol şekerim, gitmem valla.

      Delete
  4. toton açıkta kalmış bacım :D

    ReplyDelete